Versetul zilei

29 iunie 2015

De ce nu este pace....?

Cu foarte mare greutate reusesc sa mai scriu pe blog. Nu stiu daca numai eu am probleme cu timpul sau....? Drept este, ca pe langa toate activitatile pe care le aveam pana acum, m-am angajat la inca o activitate in plus si timpul pe care il aveam pana acum (mai liber) s-a ocupat cu aceasta activitate.
Ich möchte Deutsch lernen...asa ca mi-a ramas foarte putin timp, cu toate ca mi-am redus si programul la servici, dar ma rog Domnului sa reusesc sa fac fata la toate.

Citeam de dimineata din cartea Cronicilor si  mi-a ramas in minte un cuvant, "... si imparatia a avut pace sub el", adica sub domnia lui, vorbim de imparatul Asa
(2 Cronici 14:5/b)
In cel de-al doilea verset din acest capitol spune: "a facut tot ce era bine si placut inaintea Domnului"
De ce era pace sub domnia lui...? Pentru ca Domnul a dat odihna!(2 Cronici 14: 6)

Ne miram de ce nu este pace in lume...?
Oare mai marii nostri si ai altor state fac tot ce este bine si placut inaintea Domnului?
O intrebare la care ar trebuie sa raspundem noi, mai marii nostri si toti cei care doresc pacea.

Un comentariu: