Versetul zilei

9 decembrie 2014

Tu pe cine te bizui?

Daca mergi la doctor sau daca mergi la un examen parca altfel te simti stiind ca nu esti singur. Prezenta cuiva langa noi inspira incredere si siguranta. Numai ca nu intotdeauna putem avea alaturi de noi pe cineva, de-altfel indiferent cine este langa noi, nu ne poate scapa si nu ne poate oferi ajutorul in situatia in care ne aflam.
Mai mult de-atat, sunt situatii, in care de cele mai multe ori ne agatam de oameni cu disperare si ne bizuim pe  ajutorul lor. Numai ca si in aceste situatii, este zadarnica asteptarea.
Am constatat nu o data ci de nenumarate ori, ca increderea pe care am avut-o mi-a fost inselata si toata bizuinta mea pe oameni a fost zadarnica.
Si totusi....ce facem?
In trecut oamenii se bizuiau pe carele si pe caii lor, se bizuia poate pe armata lor, poate pe intelepciunea lor.Astazi oamenii si-au schimbat mijloacele de lupta si de scapare, au schimbat denumirile dandu-le nume diferite.Astazi oamenii se bizuiesc pe functii, altii pe bani, altii se bizuiesc pe oameni sus-pusi, altii se bizuiesc pe sanatate si pe forta care o au, insa nimic din toate acestea nu ii pot ajuta.Mijloacele moderne din ziua de azi nu sunt deloc mai eficiente ca cele din trecut, au acelasi efect, ori a ne increde noi mai mult astazi in toate aceste lucruri eliminandu-l pe Dumnezeu, este foarte grav.
Adineauri am vazut un sondaj care spunea ca peste 60% din romani se incred in noul presedinte. Poate ca omul e bun si merita sa-i acorzi increderea, insa de la "a-l aprecia si a ma bizui"...este cale lunga.
 Eu il apreciez, insa nu ma incred!
Imi place cum priveste  David lucrurile:
Unii se bizuie pe carele lor, alţii pe caii lor; dar noi ne bizuim pe Numele Domnului Dumnezeului nostru.
Ps.20:7
Singurul care este vrednic si merita sa ne punem increderea in EL, este Domnul!
El este Singurul Dumnezeu adevarat!
 Şi viaţa veşnică este aceasta: să Te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevărat, şi pe Isus Hristos pe care L-ai trimis Tu.
Ioan 17:3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu