Versetul zilei

31 octombrie 2014

In lupta cea buna a credintei-NICOLAE MOLDOVEANU

Iata cate marturii din viata fr. Moldoveanu si cateva versuri extraordinare:

Cand neguri trec prin viata,
  Te-ntrebi adeseori:
„De ce-Si ascunde Fata
 Cel Sfant, de-atatea ori?"

Refren:
  „Pacatul" e raspunsul.  „E zidul inaltat.
Te-a despartit de Domnul 
 Si greu te-a condamnat."
Numai credinta vie 
 In jertfa lui Isus
Darama, pe vecie, 
 Tot zidul interpus.

  Ce mare sarbatoare 
 Va fi in cer prin cant,
Cand vei dori iertare 
Din mana Celui Sfant!

Cel Rau se va opune, 
 Furtuni vor bantui,
Dar tu, prin rugaciune, 
 Mereu vei birui.

  In Fata Celui Vesnic, 
 Isus te-a prezenta
Un bun urmas ce-i vrednic 
 Sa intre-n slava Sa.


Cine esti? De unde vii, pasare trudita?
Din ce munti, din ce campii, te intorci ranita?"
/: „Cine sunt? De unde vin? M-ai uitat, crestine?
Eu sunt cantecul senin, scris candva de tine. :/

Am zburat, din mana ta, peste munti si ape
Si-unde-a fost o rana grea, m-am lasat aproape.
/: Dar nu soimii m-au ranit, nici pe dealuri spinii,
Penele de-argint mi-au smuls fratii, nu strainii..." :/

„Daca esti cantarea mea, pasare zdrobita,
Zbori mai sus, din stea in stea, smulsa si ranita,
/: Si la Cel mai Sfant din sfinti, sa te-opresti o clipa:
Lacrimile Lui fierbinti, sa le strangi pe-aripa!... :/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu