Versetul zilei

16 septembrie 2014

Sunt cu un an mai aproape de Domnul!

Cand eram si eu de varsta nepotelului meu cel mare si aveam doar 6 ani si o zi....deja spuneam ca am 7.
La numai o zi dupa ce am implinit 10 ani  la fel spuneam...am 11,  la 15 ani si o zi...deja aveam 16, si tot asa am facut  pana pe la 20 de ani.
 Numai ca anii au trecut si trec cu repeziciune si astazi nu ma mai grabesc sa spun ca am cu unul in plus, asa cum nu m-am grabit nici sa scriu acest lucru.
  De fapt, nu eu as  putea sa ma laud pentru ca nu este meritul meu, ci Domnul a mai adaugat inca unul.
Am tot stat si m-am gandit la ziua care tocmai trecuse. Desi pentru mine a fost o zi ca oricare alta, totusi cei dragi din jurul meu au avut grija sa ma binecuvinteze si sa-mi spuna cuvinte minunate.

Intr-adevar, ce poate fi mai minunat decat in momentele cele mai frumoase sa fii inconjurata de cei dragi pe care ii iubesti?

 Asta am facut azi, m-am bucurat cu cei dragi sufletului meu si inca o data am multumit Domnului pentru aceasta zi in care i-am simtit aproape de mine, chiar daca am  imbatranit cu un an, de fapt sunt mai aproape de Domnul cu inca un an.


2 comentarii:

  1. Desi si imi este greu sa cred ca ai nepotei,ca nu aratai a bunica,iti doresc LA MULTI ANI BINECUVANTATI langa cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...am doi nepotei si-I multumesc Domnului pentru ei.Anii trec, ei cresc, iar noi...ne apropiem incet, incet de Domnul!
      Multumesc Iri pentru urari, si eu iti doresc la fel si Domnul sa iti dea sanatate in continuare si pacea Lui sa fie cu tine

      Ștergere