Versetul zilei

18 noiembrie 2013

"Te voi scăpa, şi nu vei cădea..."

Ieremia 39:18
"Te voi scăpa, şi nu vei cădea sub sabie, ci viaţa îţi va fi prada ta de război, pentru că ai avut încredere în Mine, zice Domnul.”

Cred ca nu exista satisfactie mai mare, ca atunci cand te gasesti in cea mai cumplita incurcatura din viata si  nu mai stii ce sa faci, sa auzi pe cineva spunand:"stai linistit...te voi scapa eu din asta ". Asa-i?

Si iata ca de multe ori am auzit aceste cuvinte...
Daca fac apel la memoria mea, si cred ca si dumneavoastra puteti face acest lucru, cu siguranta ne vom aminti de momentele dificile prin care am trecut in viata. Eu una imi amintesc foarte bine...
Dar pe langa problemele prin care am trecut, imi amintesc ca tot de atatea ori am simtit interventia lui Dumnezeu.In cele mai inversunate lupte, in cele mai mari probleme si-n in cele mai groaznice momente, atunci am simtit si am vazut cel mai mult puterea lui Dumnezeu. Niciodata nu  ii va lasa pe copiii Sai  sa ajunga la extrema. Da, accepta sa fim incercati, si chiar inteleptul Solomon ne spune in Proverbe 17:3
Tigaia lămureşte argintul, şi cuptorul lămureşte aurul; dar Cel ce încearcă inimile este Domnul, insa niciodata nu va ridica mainile de pe noi, daca ramanem langa El.
De-aceea cu cat  mai mare este incercarea, cu-atat va fi mai mare aratarea slavei Sale.

Nu stiu care este incercarea prin care vom trece fiecare dintre noi, insa stiu ca am primit o asigurare fiecare:
"Te voi scăpa, şi nu vei cădea sub sabie, ci viaţa îţi va fi prada ta de război, pentru că ai avut încredere în Mine, zice Domnul.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu