Versetul zilei

26 octombrie 2013

Mama si fiu, in prag de nunta!



Initial m-am asezat sa citesc ceva din cartea "Iertare deplina".M-a furat somnul....am deschis laptopul sa pun ceva muzica, numai ca am deschis la un moment dat un site de stiri.
M-am socat....!!!!
Constat ca cei din SODOMA si GOMORA au fost "sfinti" pe langa lumea din ziua de azi. Si ne mai miram ca se intampla atatea dezastre..? Eu ma mir ca ne mai incalzeste lumina soarelui....!!!
MAMA SI FIUL, se casatoresc !
"Suntem indragostiti", declara cuplul (bolnav)

  Betty Mbereko, o femeie de 40 de ani din Zimbabwe, se pregăteşte să se căsătorească cu fiul ei de 23 de ani, pe care spune că îl iubeşte. Betty este chiar însărcinată, în şase luni, cu copilul fiului ei.   Soţul femeii a murit în urmă cu 12 ani, iar ea a plătit studiile fiului şi l-a ajutat pe acesta cu bani până când el şi-a găsit o slujbă.Acum, Betty spune că vrea să trăiască alături de fiul ei pentru a se bucura de banii pe care îi câştigă acesta, deoarece, spune ea, nicio altă femeie nu merită acest lucru.
    Cei doi au fost invitaţi să rupă legătura sau să părăsească satul în care trăiesc. Au ales cea de-a doua variantă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu