Versetul zilei

4 iunie 2013

"NIHIL SINE DEO"- respins !

In urma cu cateva zile, am vrut sa scriu cateva ganduri pe care eu le-am invatat din marea aventura a lui IONA, insa oboseala si-a spus cuvantul. Am zis ca voi continua "maine"....si nu am uitat, insa nu am ajuns, si pentru ca este venita in tara o prietena draga am profitat de acest timp si am petrecut impreuna, dar nu este cu suparare daca acel "maine " este "astazi".
Dar inainte de a vorbi despre Iona, vreau sa va fac cunoscuta  o stire care intr-un fel m-a surprins, dar....in ziua de azi nu ma m-ai surprinde nimic.
Astazi s-a revizuit Constitutia tarii de o comisie speciala, si printre propunerile facute, de a fi incluse cateva amendamente in Constitutie, una dintre aceste propuneri era ca, deviza Romaniei sa fie:
"NIHIL SINE DEO".
Era prea frumos ca aceasta propunere sa fie votata, si cred ca, daca Romania s-ar fi smerit, Dumnezeu s-ar fi indurat de tara noastra.Insa "gratie" acestei comisii, aceasta propunere a fost "RESPINSA".
Se pare ca alesii nostri nu vor sa fie sub aceasta deviza, insa vor ca Dumnezeu sa intervina in situatiile lor grele prin care trec.
"Stimati alesi", daca nu vreti ca motoo-ul tarii noastre sa fie 
 "NIMIC FARA DUMNEZEU", sa nu va mirati de ceea ce Dumnezeu va ingadui peste tara"
In cele zece porunci, Dumnezeu promite ca se indura pana la al miilea neam de cei care Il iubesc si pazesc poruncile Sale. Se pare ca voi nu doriti protectia lui Dumnezeu !?
Imi amintesc de un verset din Deuteronom 31: 17-18
 În ziua aceea, Mă voi aprinde de mânie împotriva lui. Îi voi părăsi şi-Mi voi ascunde faţa de ei. El va fi prăpădit şi-l vor ajunge o mulţime de rele şi necazuri; şi atunci va zice: „Oare nu m-au ajuns aceste rele din pricină că Dumnezeul meu nu este în mijlocul meu?”
Şi Eu Îmi voi ascunde faţa în ziua aceea, din pricina tot răului pe care-l va face, întorcându-se spre alţi dumnezei.
Ma rog ca Dumnezeu sa se indure de tara noastra, chiar daca unii alesii resping autoritatea lui Dumnezeu si chiar daca o resping, asta nu inseamna ca Dumnezeu nu este Autoritar si Atotputernic.

A Lui este înţelepciunea şi atotputernicia: cine I s-ar putea împotrivi fără să fie pedepsit?
El mută deodată munţii şi-i răstoarnă în mânia Sa
Zguduie pământul din temelia lui, de i se clatină stâlpii.
Porunceşte soarelui, şi soarele nu mai răsare; şi ţine stelele sub pecetea Lui.
Numai El întinde cerurile şi umblă pe înălţimile mării.
El a făcut Ursul mare, luceafărul de seară şi Raliţele şi stelele din ţinuturile de miazăzi.
El face lucruri mari şi nepătrunse, minuni fără număr.
Iată, El trece pe lângă mine, şi nu-L văd, Se duce şi nu-L zăresc.
Dacă apucă El, cine-L va opri?
 IOV 9:4-12
Doamne indura-te de ROMANIA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu