Versetul zilei

29 septembrie 2012

Eu am crezut...crede si tu !

Desi obosita, dupa trei zile in care nu am vazut decat praf  si o casa intoarsa pe dos, asa cum se face atunci cand  vrei sa dai o alta culoare casei tale, in sfarsit  a sosit momentul mult dorit "pauza de o cafea". Am intrat sa imi citesc mesajele si sa impartasesc cu voi un gand, pentru ca si atunci cand lucrez, incerc sa imi las mintea conectata acolo unde-i face placere.
Stiind ca avem  un Dumnezeu Maret si  mult prea  Atotputernic, de  prea multe ori avem impesia ca la El, nu putem veni  decat cu problemele majore din viata noastra, crezand ca El nu isi pierde vremea cu lucruri marunte.Avem tendinta sa ii aducem inaintea Sa doar grijile mari, de cele marunte ne ocupam noi. Dar este gresit....
Dumnezeului nostru ii place sa se implice in toate lucrurile, indiferent de dimensiunea  si greutatea lor. De fapt la El  nu exista poveri mici sau mari, pentru ca insasi universul cu toata greutatea sa, este asemeni unui fulg  si este in mana LUI.
Personal, sunt uimita cum se implica in cel mai marunt lucru  si admir modul minunat in care lucreaza.
Slava Domnului pentru toate !
Poate azi ai o problema marunta de rezolvat, testeaza-l si roaga-te cu credinta. Dumnezeu se implica, pentru ca Ii face placere.
Sa aveti o dupa-amiaza binecuvantata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu