Versetul zilei

18 iulie 2012

Viata mea e in mana LUI !

Ma voi desfata in Tine Doamne in extaz;
Sub mana Ta din valuri ma retrag 
Si-oi alerga la Tine in vreme de necaz,
Caci Tu-mi esti prietenul cel bun si drag !
 Departandu-se de casa, doi copii s-au ratacit intr-o padure.Disperati parintii i-au cautat toata noaptea dar fara nici un rezultat.Abia in zori i-au gasit pe cei doi copii.Dupa ce s-au linistit parintii, au intrebat  pe micuti, ce au facut cand si-au dat seama ca s-au ratacit si nu gasesc drumul spre casa....?
Baiatul cel mare a raspuns: " cand s-a intunecat,ne-am pus pe genunchi si am cerut Domnului sa aibe grija de noi, apoi ne-am culcat !"
........................................
Cata siguranta si ce bine este sa  stii ca viata ta este pusa in mana Domnului !!!!
Cand avem o credinta asemeni celor doi copii, vom putea cere fara nici un fel de problema orice....
si raspunsul ne va fi dat la vremea potrivita .

"Increde-te in Domnul Dumnezeul tau"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu