Versetul zilei

17 martie 2012

CONCLUZIA - Sunt pacatos !

   Micile picaturi de ploaie adunate la un loc pot inunda pamantul,iar ca si greutate, un fulg de nea este foarte usor,dar adunati multi fulgi la un loc,pot bloca drumuri  si pot face ravagii.
   Aceste comparatii sunt pentru a intelege gravitatea pacatelor mici din viata noastra.
De multe ori spunem:
..... eu nu fac pacate mari...sunt doar cateva..si alea sunt mici...
"Micile pacatele"  din fiecare zi...adunate la un loc duc la pieirea sufletului nostru si automat la pierderea vesniciei. Daca citim Biiblia,observam ca nu exista o clasificare a pacatelor.Nu sunt pacate mari si pacate mici.

  • "Dacă zice cineva: „Eu iubesc pe Dumnezeu”, şi urăşte pe fratele său, este un mincinos; căci, cine nu iubeşte pe fratele său, pe care-l vede, cum poate să iubească pe Dumnezeu, pe care nu-L vede?" 1 Ioan 4 :20

De cate ori nu l-am urat pe aproapele nostru...?

  • "Dacă faci o juruinţă Domnului Dumnezeului tău, să nu pregeţi s-o împlineşti; căci Domnul Dumnezeul tău îţi va cere socoteală, şi te vei face vinovat de un păcat." Deuteronom 23:21
Intotdeauna ne-am tinut promisiunile.?

  • "Cine dispreţuieşte pe aproapele său face un păcat, dar ferice de cine are milă de cei nenorociţi." Proverbe 14:21
Chiar nu am privit de sus  pe nimeni ?

  • "Deci cine ştie să facă bine, şi nu face, săvârşeşte un păcat! " Iacov 4:1
Oare am facut binele intotdeauna? 




  • "Fiindcă pe pământ nu este niciun om fără prihană, care să facă binele fără să păcătuiască."Eclesiastul 7:20
Dar exista UNUL care stie neputintele si slabiciunile noastre,de-aceea TREBUIE sa ii multumim.

  • "Căci n-avem un Mare Preot care să n-aibă milă de slăbiciunile noastre, ci Unul care în toate lucrurile a fost ispitit ca şi noi, dar fără păcat." Evrei 4 :1
                                      Un weekend binecuvantat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu