Versetul zilei

7 ianuarie 2012

Sa fie doar o simpla coincidenta...????

De la Domnul oştirilor va veni pedeapsa, cu tunete, cutremure de pământ şi pocnet puternic, cu vijelie şi furtună, şi cu flacăra unui foc mistuitor.Isaia 29:6
M-am uitat atenta la toate stirile care anuntau  despre cutremurele care au avut loc in ultima perioada.Am fost uimita sa gasesc ca incepand inca din prima zi a anului am fost usor zguduiti.
   M-am dus mai in urma si am vrut sa vad daca s-au mai inregistrat in ultima luna cutremure si in lume,iata ce am descoperit.

  • Regiunea indoneziană Papuasia a fost zguduită în noaptea de marți spre miercuri de un seism cu magnitudinea de 5,8. Potrivit centrului american de geofizică USGS, citat de AFP(16 noiembrie)
  • Două cutremure cu magnitudinea de 5 s-au produs în Japonia în cursul nopţii de sâmbătă spre duminică, fără însă a provoca daune materiale.(20 noiembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea 5,9 s-a produs luni dimineaţă în apropiere de frontiera dintre India şi Myanmar, fără a provoca pagube şi victime.(21 noiembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 4 grade pe scara Richter a avut loc azi dimineaţă la ora 7:17 în zona Vrancea, potrivit surselor de presă.(22 noiembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de moment de 6,2 a avut loc în Bolivia, anunţă Institutul american de fizică a pământului (USGS).(22 noiembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 6,1 a avut loc, miercuri, în regiunea japoneză Fukushima. Epicentrul seismului s-a situat la 44 de kilometri adâncime.Seismul a fost resimțit și în capitala Japoniei, Tokyo.(23 noiembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea 6,2 s-a produs joi în largul coastei de nord a Japoniei, a anunţat Institutul american de Geofizică (USGS), citat de CNN.(24 noiembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 6,4 s-a produs, luni, în apropiere de Papua Noua Guinee, dar nu a fost emisă nicio alertă de tsunami, anunţul Institutul american de fizică a pământului (USGS).(28 noiembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea 6 a lovit principala insulă din Arhipelagul Filipine, Luzon, informează USA Today. Seismul s-a produs la ora locală 8:26, potrivit seismologilor filipinezi.(30 noiembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 5 grade, replică a seismului cu magnitudinea de 7,2 grade care a devastat luna trecută provincia Van din estul Turciei, s-a produs în noaptea de marţi spre miercuri în această zonă, fără a se solda cu victime, conform autorităţilor citate de presă.(30 noiembrie)
  • Un seism de 5,7 grade produs în Noua Zeelandă astăzi a provocat pagube minore în capitala Wellington, informează Realitatea.net.(3 decembrie)
  • Un seism cu magnitudinea de 5,1 a avut loc în marea Egee luni dimineaţă, anunţă postul de televiziune turc NTV şi agenţia de presă Anatolia.(5 decembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea 4,4 a avut loc marţi seară în sud-estul Turciei, anunţă observatorul seismic turc Kandilli.(6 decembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 6,1 grade, produs miercuri seara în nordul Chile, a generat panică printre locuitori, deşi oficial nu există informaţii despre posibile distrugeri sau victime umane, relatează ABC.(8 decembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 6,5 produs în cursul nopţii de sâmbătă spre duminică în sudul Mexicului a provocat moartea a cel puţin trei persoane, însă daunele materiale nu sunt majore, informează postul american WOWKTV.(11 decembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 6,1 s-a produs marţi în largul arhipelagului indonezian Sulawesi, a anunţat Institutul de Studii Geologice al Statelor Unite (USGS). (13 decembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 7,1 s-a produs miercuri în largul statului Papua Noua Guinee, dar nicio alertă de tsunami nu a fost încă emisă, a anunţat institutul american de geofizică USGS.(14 decembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 5,6 grade s-a produs, azi, în apropierea coastei Japoniei, arată Hotnews.ro.(15 decembrie)
  • Astăzi, în zona montană a Munţilor Gutâi, în jurul orei 14:00, s-a înregistrat un seism de 3 grade pe scara Richter, potrivit surselor de presă.(17 decembrie)
  • Două cutremure cu magnitudinea de 5,8 grade s-au produs în apropiere de oraşul Chirstchurch, Noua Zeelandă. Epicentrul celor două seisme este situat la 16 kilometri de Christchirch, conform Institutului american de geofizică (USGS).(23 decembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de moment de 6,6 s-a produs, marţi seară, în Siberia, anunţă Institutul american de fizică a pământului (USGS).(27 decembrie)
  • Un cutremur cu magnitudinea de 7 grade pe scara Richter s-a produs duminică în Japonia la ora locală 14:28 (05:28GMT), fiind resimţit puternic în capitala Tokyo şi în împrejurimile sale, relatează agenţiile internaţionale de presă.(1 ianuarie)
si ATENTIE.....!!!!
  • Aproximativ 20 de cutremure au avut loc în Vrancea şi în Câmpia Romană, începând de duminică 01.01.2012 după-amiază până luni 02.01.2012, la ora 2.15, cel mai puternic având magnitudinea de 4.4 grade pe scara Richter, potrivit informaţiilor postate pe site-ul Institutului Naţional pentru Fizica Pământului (INFP)...si astea doar in 24 de ore.


„Învăţătorule”, L-au întrebat ei, „când se vor întâmpla toate aceste lucruri? Şi care va fi semnul când se vor întâmpla aceste lucruri?”...Când veţi auzi de războaie şi de răscoale, să nu vă înspăimântaţi; pentru că întâi trebuie să se întâmple aceste lucruri. Dar sfârşitul nu va fi îndată.„Apoi”, le-a zis El, „un neam se va scula împotriva altui neam, şi o împărăţie împotriva altei împărăţii.Pe alocuri vor fi mari cutremure de pământ, foamete şi ciume; vor fi arătări       înspăimântătoare şi semne mari în cer. Dar înainte de toate acestea, vor pune mâinile pe voi şi vă vor prigoni: vă vor da pe mâna sinagogilor, vă vor arunca în temniţe, vă vor târî înaintea împăraţilor şi înaintea dregătorilor, din pricina Numelui Meu.Aceste lucruri vi se vor întâmpla ca să fiţi mărturie. 

Luca 21




2 comentarii:

  1. Apocalipsa lui Ioan 22

    1. Si mi-a aratat un rau cu apa vietii, limpede ca cristalul, care iesea din scaunul de domnie al lui Dumnezeu si al Mielului.

    2. In mijlocul pietei cetatii si pe cele doua maluri ale raului era pomul vietii, rodind douasprezece feluri de rod si dand rod in fiecare luna; si frunzele pomului slujesc la vindecarea neamurilor.

    3. Nu va mai fi nimic vrednic de blestem acolo. Scaunul de domnie al lui Dumnezeu si al Mielului vor fi in ea. Robii Lui Ii vor sluji.

    4. Ei vor vedea fata Lui, si Numele Lui va fi pe fruntile lor.

    5. Acolo nu va mai fi noapte. Si nu vor mai avea trebuinta nici de lampa, nici de lumina soarelui, pentru ca Domnul Dumnezeu ii va lumina. Si vor imparati in vecii vecilor.

    6. Si ingerul mi-a zis: "Aceste cuvinte sunt vrednice de crezare si adevarate." Si Domnul Dumnezeul duhurilor prorocilor a trimis pe ingerul Sau sa arate robilor Sai lucrurile care au sa se intample in curand. -

    7. "Si iata, Eu vin curand! - Ferice de cel ce pazeste cuvintele prorociei din cartea aceasta!"

    8. Eu, Ioan, am auzit si am vazut lucrurile acestea. Si, dupa ce le-am auzit si le-am vazut, m-am aruncat la picioarele ingerului care mi le arata, ca sa ma inchin lui.

    9. Dar el mi-a zis: "Fereste-te sa faci una ca aceasta! Eu sunt un impreuna-slujitor cu tine si cu fratii tai, prorocii, si cu cei ce pazesc cuvintele din cartea aceasta. Inchina-te lui Dumnezeu."

    10. Apoi mi-a zis: "Sa nu pecetluiesti cuvintele prorociei din cartea aceasta. Caci vremea este aproape.

    11. Cine este nedrept sa fie nedrept si mai departe; cine este intinat sa se intineze si mai departe; cine este fara prihana sa traiasca si mai departe fara prihana. Si cine este sfant sa se sfinteasca si mai departe!

    12. "Iata, Eu vin curand; si rasplata Mea este cu Mine, ca sa dau fiecaruia dupa fapta lui.

    13. Eu sunt Alfa si Omega, Cel Dintai si Cel de pe Urma, Inceputul si Sfarsitul."

    14. Ferice de cei ce isi spala hainele, ca sa aiba drept la pomul vietii si sa intre pe porti in cetate!

    15. Afara sunt cainii, vrajitorii, curvarii, ucigasii, inchinatorii la idoli si oricine iubeste minciuna si traieste in minciuna!

    16. "Eu, Isus, am trimis pe ingerul Meu sa va adevereasca aceste lucruri pentru biserici. Eu sunt Radacina si Samanta lui David, Luceafarul stralucitor de dimineata."

    17. Si Duhul si Mireasa zic: "Vino!", si cine aude sa zica: "Vino!", si celui ce ii este sete sa vina; cine vrea sa ia apa vietii fara plata!

    18. Marturisesc oricui aude cuvintele prorociei din cartea aceasta ca, daca va adauga cineva ceva la ele, Dumnezeu ii va adauga urgiile scrise in cartea aceasta.

    19. Si, daca scoate cineva ceva din cuvintele cartii acestei prorocii, ii va scoate Dumnezeu partea lui de la pomul vietii si din cetatea sfanta, scrise in cartea aceasta."

    20. Cel ce adevereste aceste lucruri zice: "Da, Eu vin curand." Amin! Vino, Doamne Isuse!

    21. Harul Domnului Isus Hristos sa fie cu voi cu toti! Amin.

    RăspundețiȘtergere
  2. AMIN ! Vino Doamne Isuse !

    http://www.youtube.com/watch?v=hBkEEG6XHN8

    RăspundețiȘtergere