Versetul zilei

18 noiembrie 2011

Dar tu.....tu cine zici ca sunt....?

Multi spun in inima lor," nu exista Dumnezeu".
In  Psalmul 41,vers. 1...David spune:
 "Nebunul zice in inima lui:Nu este  Dumnezeu !"
 Mai sunt oare si astazi  oameni care fac parte din aceasta categorie ?
Cine este Dumnezeu ?


  EL este Creatorul intregului univers!
Toata creatia aceasta este opera LUI si nu este nimic intamplator.
  EL este Creatorul tuturor oamenilor!
Noi nu suntem  o intamplare si nici nu  provenim din maimuta,ci suntem lucrarea Mainilor Sale.In EL avem fiinta si miscarea.In Efeseni 4:6 este scris:"Este un singur Dumnezeu si Tata al tuturor"
  EL este dragoste !
 Datorita dragostei Sale imense,prin Fiul Sau ISUS,noi  am primit iertarea de pacate si Viata vesnica.
  EL este un Dumnezeu indurator !

"Dacă aude cineva cuvintele Mele, şi nu le păzeşte, nu Eu îl judec; căci Eu n-am venit să judec lumea, ci să mântuiesc lumea" Ioan 12:47 .El  porunceste tuturor  oamenilor sa se pocaiasca. Cand..?.....ACUM !

"Iată Eu stau la uşă şi bat. Dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa, voi intra la el, voi cina cu el, şi el cu Mine"Apocalipsa 3:20
....dar....
Dumnezeu este si Judecatorul tuturor oamenilor !



"Dumnezeu este un judecător drept, un Dumnezeu care Se mânie în orice vreme" Psalmii 7:11
"Atunci am zis în inima mea: „Dumnezeu va judeca şi pe cel bun şi pe cel rău; căci El a sorocit o vreme pentru orice lucru şi pentru orice faptă.”Eclesiastul 3:17
   
Asadar: " Ascultă, fiule, şi fii înţelept; îndreaptă-ţi inima pe calea cea dreaptă." Proverbe 23:19







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu