Versetul zilei

11 ianuarie 2011

Cărui Dumnezeu alegem să-i slujim...?


  "Venim pe rând și plecăm pe sărite"
   Aseară  s-a primit o veste tragică,un băiat din Biserica Baptistă Betania Timișoara,în vârstă de 19 ani,tânăr student la Seminarul Teologic Emanuel din Oradea  a plecat în veșnicii în urma unui accident tragic.Vestea a șocat pe toți creștinii...cu mic cu mare,și pe cei care l-au cunoscut și pe cei care nu l-au cunoscut,fie că sunt din Timișoara sau nu.
....am stat astăzi și m-am gândit foarte mult la el....
   Câteodată nu-l înțelegem deloc pe Dumnezeu !

Dar cine suntem noi ca sa îl tragem la întrebări pe Dumnezeu?
Cine suntem noi, ca să ne dea vreo  explicație?
   Da....sunt convinsă că fiecare am vrea să știm de ce îngăduie Dumnezeu ca noi copiii LUI să trecem prin încercări ,dar nu este treaba noastră.
   Deși trecând și eu ,cu un an și nouă luni prin pierderea celui mai drag, sufletului meu,și acum ca și atunci sunt din nou șocată de felul în care poți părăsi aceasta lume și nu doar de felul, ci de rapiditatea cu care părăsești ceea ce până în momentul respectiv... te făcea  să crezi că ești aproape veșnic aici.
 Dar cu  toți stim acest lucru,dar parcă mai tare realizăm doar atunci când se întâmplă câte o tragedie .

Fiecare lucru este cu îngăduința lui Dumnezeu !
  • Dacă astăzi  ești în viață,este doar pentru că Dumnezeu s-a mai îndurat de tine și  ți-a mai dat o șansă să te pocăiești,dar oare  cât timp ai acestă șansă?
  • Dacă astăzi mai ești în viață,este doar datorită Lui și mulțumește-i pentru acest lucru,înseamnă că mai are un plan cu tine .Stai la dispoziția LUI,lasă-te folosit de El și vei vedea  că și răsplata ta îți va fi pe măsură.Încearcă ca tot ceea ce faci, să faci ca pentru Domnul.
  • Dacă astăzi ești în viață,MULȚUMEȘTE-I,că puteam fi oricare dintre noi în locul acestui tânăr.
Da....știu că e ciudat...dar puteam fi ori eu, ori tu în locul lui.
Dar întrebarea  care ar trebui să ne frământe....
"DACĂ ERAM EU.....UNDE MERGEAM ?????"
"DACĂ ERA-I TU...UNDE PLECA-I...?????"

Nimeni nu știe ziua când vom pleca de aici spre "Patria Cerească" sau spre Iad.Totul depinde de tine și de mine.Depinde  cărui Dumnezeu alegem să-i slujim.

EU L-AM ALES PE  ISUS HRISTOS....TU PE CINE AI ALES ?
Fii deștept și fă și tu aceeași alegere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu