Versetul zilei

29 decembrie 2010

Ramâi langă EL !

    Prin îndurarea Domnului față de noi am ajuns și la acest final de an.Mai sunt câteva  zile care ne despart de noul an .
    Cred că  este momentul potrivit pentru fiecare din noi să ne facem o analiza a tot ceea ce a însemnat anul 2010.
    La fiecare început de an,fiecare ne-am propus  spre realizare câteva lucruri  pe agenda vieții noastre.Să privim la începutul anului 2010 și să vedem, cât din ce ne-am propus am realizat.
Sunt lucruri care am dorit să se întâmple în viața noastră și nu s-au întâmplat?
Sunt atâtea dorințe și vise încă  neîmplinite?
Și ca fiecare stăm și privim prima dată nerealizările.Dar haideți să stăm și să privim toate binecuvântările din viața noastră.
Faptul că suntem încă în viață este cel  mai mare DAR a lui Dumnezeu pentru noi.
Faptul că suntem sănătoși,este o altă binecuvăntare.
Faptul că nu am fost pedepsiți pentru păcatele noastre ....cred că este cea mai mare binecuvântare.
     Și dacă așternem pe o hârtie toate binecuvântările Domnului și toate realizările pe care le-am adus pănă la final,și asta doar datorită Domnului...nu ne-ar ajunge un caiet întreg, și vorbesc în dreptul meu aici.
Iar dacă sunt lucruri  care nu s-au îndeplinit ,cu sigurantă  nu au fost  bune pentru mine.
Și atunci când fac un bilanț al întregului an ,constat că Dumnezeu m-a purtat în Mâna Sa pe tot parcursul  acestui an.Și atunci stau și mă întreb ...are rost să mă îngrijorez pentru anul care va urma....?????
    Nicidecum....
Tatăl meu știe de ce am trebuința,știe nevoile mele ,știe lipsurile mele,îmi cunoaște gândurile,îmi cunoaște dorințele iar dacă nu se vor împlini o parte din ele,rămân liniștită,pentru că TATĂL știe ce este mai bine pentru mine.
    Voi rămâne lângă EL,îmi voi încredința viata mea în Mâna LUI,și atunci știu că și 2011 va fi un an plin de binecuvăntări.

    La fel și tu dragul meu,încredințează-ți viața în Mâna SA și vei fi binecuvântat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu