Versetul zilei

28 decembrie 2010

Crăciunul....

                                                   

    O sărbatoare pe  care am aşteptat-o  de atâta timp.S-au făcut atâtea pregătiri,ne-am împodobit casa cu atâta bucurie,am pregătit meniuri alese,ne-am ales cele mai frumoase haine...şi ...AM AŞTEPTAT....am aşteptat să vină Crăciunul....!!!
    Am aşteptat să vină musafirii invitaţi,au venit colindătorii,dar pe CEL care este Sărbătoritul...l-am invitat?

     Şi ..în sfărşit...a  venit Crăciunul.....şi ......nici nu ne-am trezit bine ...că a  şi trecut Crăciunul..!!!!!
Dar ce a lăsat în urma ei această sărbătoare...?
Cu ce am rămas noi  creştinii..şi nu numai ...?

 Oare a trecut pe lângă noi şi  am rămas doar cu amintiri care mai de care  mai frumoase sau inima noastră a fost cercetată în vreun fel ?
  Dumnezeu   a hotărât sa îl aducă în lume pe FIUL SĂU ca DAR  pentru mine şi pentru tine, şi prin acest dar trimis, NOI avem mântuirea.Dacă nu exista DARUL acesta măreţ nu avea ce să  aducă ca jertfă pentru păcatul meu...şi pentru păcatul tău..
 L-a iubit  foarte mult,era singurul Său Fiu,dar mai presus decât dragostea pentru FIUL SĂU....a fost dragostea pentru MINE şi pentru TINE !!!!
Şi mă întreb cine sunt eu ca să merit aşa ceva?
Ce fac ca drept multumire....???
Ce dar îi dau eu ,pentru un asemenea gest,pentru că trebuie să recunoaştem...CINE AR FI FĂCUT ACEST LUCRU ????
NIMENI...!!!
An de an  îl rugăm să se nască şi în inima noastră.Dar stau şi mă întreb...de câţi ani ne rugăm acelaşi lucru????
Prin această rugăciune , înteleg că Domnul ISUS este mereu la stadiul de prunc !
 Ori EL trebuie să crească de la an de an,tot mai mult  !
 Din tot ceea ce am auzit....rămânem doar nişte simpli ascultători...sau vom fi şi împlinitori?
Dacă vom rămâne doar ascultători.,atunci....ISUS s-a născut DEGEABA.
   El este atât de bogat ,încât nu are nevoie de nici un fel de cadouri din partea noastră,singurul cadou pe care i-l putem da,ESTE INIMA NOASTRĂ.
  Dacă nu ai facut până acum acest lucru,fă-l acum până nu este prea târziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu