Versetul zilei

21 decembrie 2010

Bucură-te ...că merită !

   Vine Sărbătoarea Crăciunului..!!!!
   An de an ne pregătim să sărbatorim această minunată Sărbătoare.
   Este o MARE Sărbătoare și merită să ne concentrăm toată atenția asupra semnificației ei.
Orașul este aglomerat,străzile sunt pline,magazinele sunt  supra-aglomerate,oamenii sunt nervoși....peste tot vezi nervi,stres,fețe posomorâte,etc
Dar parcă anul acesta mai mult decât în alți ani...toți mai mulți oameni sunt atât de dezamăgiți și așteaptă această sărbătoare făra nici o bucurie.
   Am stat de vorbă cu  foarte mulți prieteni  și mi-au mărturisit că în ciuda eforturilor pe care îl fac pentru a simți această bucurie...NU MAI SIMT NIMIC.

...am apreciat sinceritatea lor.Poate că alții nu o au, ori poate că nu vor să recunoască.
Dar de fapt,mai contează...??? ...prea putin......de fapt contează ce simți în sufletul tău !
   E trist și totuși atât de adevărat....!!!! Nu îi judec.... pentru că trebuie să mărturisesc ...că și eu  am avut același sentiment.
Azi am stat și am meditat foarte mult la acest lucru....și m-am întrebat oare de ce??????
Care sunt cauzele pentru care nu ne putem bucura?
Cine ne-a furat aceastăeu să depărteze de mine  și de toți prieteni mei acest sentiment care ne apasă....
  • Să fie oare neajunsurile...???? bucurie?M-am rugat la Dumnezeu?
  • Să fie singurătatea....?????
  • Să fie oare stresul.......?????
  • Să fie oare lipsa de comunicare cu cei din jurul nostru...?????
  • Să nu fim înteleși "NOI"de cei din jur....??????
  • Să  fie lipsa dragostei  manifestată de cei din jur...fața de noi...?????
  • Să fie oare lipsa dragostei noastre față de cei din jurul nostru...????
    Care ar putea fi cauza...?
  • Să fie diavolul atât de șiret încât să încerce să ne fure această bucurie...??????
    Cred că  DA !!!
Toate găndurile acestea negative și faptul că ne concentrăm mai mult la problemele noastre decât la CEL care ne poate rezolva problemele ,ne fac să pierdem aceasta BUCURIE.De fapt cred că acesta este și scopul principal al diavolului.
    Astăzi, mai mult ca oricând  îmi doresc ca și prietenii mei și toți cei care au pierdut această bucurie....să vină înaintea Domnului și să ceară ajutorul.Este SINGURUL care poate să redea bucuria  și pacea  în sufletele noastre.
Păstorii,magii și miile de îngerii au adus Slavă REGELUI.

   Astăzi venim și noi TATĂ,înaintea Ta, înaintea PRUNCULUI din Bethleem și te rugăm să  redai  bucuria,pacea ,dragostea  și  liniștea de care avem nevoie pentru a ne putea  bucura alături de miile de îngeri.

 O zi binecuvântată !

2 comentarii:

  1. Suntem martorii unui proces de păgânizare a Crăciunului, fenomen invers încreştinării lui de la început.Sărbătorile, sunt invenţie divină. Ele au menirea să readucă aminte, să re-fixeze în memorie evenimente cruciale ale istoriei.Mă înspăimântă însă, alungarea treptată a lui Christos din sărbătoarea Crăciunului. Păgânizarea ei se face tot mai simţită.Să ai un Craciun fericit si plin de pace si bucurie cu toti cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da din pacate asistam la acest proces...si partea dureroasa este ca aceste lucruri se intampla cu acceptul liderilor din biserica si cu acceptul nostru al tuturor.Am transformat bisericile noastre mai indata in sali se spectacol,gata impodobite cu braduti si beteala asteptandu-l pe mos craciun sa apara de pe o usa laturalnica...si cu toate aceste "cosmetizari" bucuria lipseste.Si aici ma refer la bucuria adevarata pe care ar trebui sa o aibe fiecare crestin.
    Domnul sa aibe mila de noi si indurare....dar cat sa mai aibe....????
    Ma rog sa avem puterea de a sta departe de toate aceste lucruri care incearca sa ocupe locul REGELUI .
    La fel iti doresc sarbatori fericite cu DOMNUL si multa binecuvantare.

    RăspundețiȘtergere