Versetul zilei

15 noiembrie 2010

Fii mai ...altfel... !

   Fiecare început de zi e o nouă provocare,de fapt fiecare zi...este o provocare pentru mine. Şi astăzi  îmi doresc să fiu mai bună,să iert mai mult,să uit tot ceea ce trebuie uitat,să fac bine celor din jurul meu,să nu fiu egoistă,să iubesc pe cei din jurul meu cu o dragoste sinceră,să iubesc  chiar şi pe cei ce nu mă iubesc,să fiu...aşa cum nu am fost.......
   Îmi doresc să văd în jurul meu oameni mai buni,mai răbdători,mai amabili,mai iertători,făra invidie,fără ură,fără răutate,fără....fără.....îmi doresc să fiu eu cât şi cei din jurul meu...oameni aşa  cum ne doreşte Dumnezeu.
...acceptă astăzi provocarea....fii astăzi cum n-ai fost ieri...şi mâine, fii cum n-ai fost astăzi...FII MAI BUN !
"Dacă vrei să fii fericit o clipă,răzbună-te....dacă vrei să fii fericit o viată,iartă !"
                         Un început de saptămâna binecuvântat !
Melodia zilei:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu