Versetul zilei

14 octombrie 2010

Alerg şi te caut......

     Sunt un lut în Mâna Ta Creatoare şi, chiar dacă va trebui să mai fiu framântata  până voi lua forma pe care Tu vrei să o am ,voi accepta,pentru că numai aşa voi putea să fiu în final acel obiect de valoare  pe care Tu vrei sa îl ai   şi  care să poată  fi privit si admirat de cei din jur.
    Alerg...te caut...si vreau să fiu cu Tine. Ştiu,Doamne,că te vei lăsa găsit  de  toţi  acei care te caută cu o inima sinceră si curată.
   Stiu că  inima mea nu este încă la nivelul pe care  Tu  îl doreşti,de-aceea te rog,schimbă-mi inima,spală-mi gândurile ,spală-mi viaţa şi fă-mă mai curată... şi ajută-mă să seamăn cu Tine tot mai mult.

                                           
          O zi frumoasă si binecuvântată de Domnul !
                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu