Versetul zilei

13 decembrie 2019

Biserica nu arde!

Fiecare veste referitoare la biserica lui Hristos imi atrage atentia, dar mai ales atunci cand vestile sunt rele. De dimineata a vazut aceasta stire care m-a intristat intr-un fel, gandindu-ma la fratii mei care acum in prag  de iarna, au pierdut harul de a avea un loc unde sa mearga la partasie.. 
Dupa citirea vesti am stat putin si am meditat, "Biserica Betel a ars"... Oare?
Biserica suntem noi, sunt fratii care se adunau in aceea cladire, biserica este Trupul lui Hristos si Trupul lui Hristos dainuieste. De-altfel Biserica lui Hristos nu depinde de o cladire, Biserica lui Hristos este acolo unde doi sau trei se aduna in Numele Lui. Pe de alta parte mi-as dori ca Biserica lui Hristos sa arda pentru Domnul si nu pentru lume.
Duhul Sfant sa ne inflacareze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu