Versetul zilei

18 octombrie 2016

Sa aveti o zi minunata si...sa ne facem timp!

 
 Am un timp mai lejer la birou si mi-am aruncat privirea pe calendar. E aproape de final...si OCTOMBRIE.
Ne apropiem de finalul anului si realizez cu tristete ca din tot ce mi-am propus la inceputul anului 2016...n-am reusit sa realizez, decat o mica parte. 
De ce...?
N-am sa caut un motiv, cu siguranta ...l-as gasi, dar nu stiu daca este real sau imi caut mie insami doar o scuza. Indiferent de motiv...trist este ca nu mi-am facut timp intotdeauna pentru lucrurile cele mai importante. Mi-am facut timp pentru lucruri trecatoare, pentru lucruri importante, dar nu suficient pentru cele mai importante.
Vremurile in care traim  ne fac sa traim viata de parca am setat-o pe pilot automat. N-avem timp sa stam macar 15 min pe zi, noi...si gandurile noastre, sa ne analizam viata, deciziile, sa vedem daca drumul pe care ne gasim este cel mai bun...
N-avem timp sa ne oprim in dreptul unui suflet amarat, care poate are nevoie de o vorba de incurajare, de o imbratisare sau orice alt gest fie el cat de mic.
Nu ne-am facut timp sa fim sinceri cu noi insine...
Bine ar fi daca ne-am face timp...!!!
Solomon spunea:
"Invata-ne sa ne numaram bine zilele ca sa capatam o inima inteleapta!"
suntem calatori pe acest pamant


2 comentarii:

  1. Fă-ți timp pentru iubire! E tot ce poți lua cu tine cand vei pleca spre veșnicie.
    Fă-ți timp pentru sufletul tau!
    Fă-ți timp...

    RăspundețiȘtergere