Versetul zilei

28 mai 2015

Vreau sa fiu libera!

Oricine traieste in pacat este rob al pacatului.
Ioan 8:34
Nu stiu sa  fie alta problema mai arzatoare decat acesta: problema  pacatului din viata noastra sau a celor din jurul nostru.Poate ca noi nu ne vedem "chiar atat" de pacatosi, si daca ne uitam in jur si facem comparatie cu altii, atunci cu certitudine ajungem la aceasta concluzie, insa daca ne punem in lumina Cuvantului si a Adevarului...atunci nu pot decat sa spun: "Doamne, am falimentat"

Pacatul este o grava problema care nu tine de varsta, fie mic, fie mare, fie tanar, fie batran, toti suntem cuprinsi de acest virus infect care intra subtil in viata noastra.
Pentru unii este o batalie,  pentru altii insa nu reprezinta nimic (grav), din contra este o distractie, o cale spre "libertate".
Omul declara ca s-a nascut liber si vrea sa ramana liber pana  la moarte, cu toate acestea, el nu este decat un prizonier si este cel mai mare rob legat de lanturi.
Legat in lanturi...!
Daca am spune celui de langa noi...esti  rob sau chiar noua de ni s-ar adresa cineva spunandu-ne.."nu esti decat un biet prizonier", probabil  ne-am supara atat noi dar si pesoana careia ne-am adresat, insa Biblia spune clar: oricine traieste in pacat este rob al pacatului.
Putem noi oare sa spunem ca David:
"Cuvantul Tau este o candela pentru picioarele mele si o lumina pe cararea mea?"
Avem si noi curajul ca David sa spunem....
DA, Doamne! Jur si ma voi tine de legamant ca voi pazi legile Tale drepte!

Chiar daca asta inseamna:
-sa nu mai mint, sa nu mai fur (Levitic 19:11),
-sa iubesc din toata inima pe vrajmasul meu (1 Ioan 4:20),
-sa nu vorbesc de rau despre nimeni, sa nu fiu invidios pe nimeni, sa nu fiu viclean (smecher)cu nimeni
(1Petru 2:1),
-sa nu ma asez pe scaunul batjocoritorilor si sa nu mi se opreasca piciorul la sfatul celor rai (Ps.1:1),
-sa imi tin piciorul departe de orice drum rau (Ps.119:101),
-sa nu iubesc lumea si nici lucrurile din lume (1 Ioan 2:15),
-sa nu intorc rau pentru rau....nimanui (Romani 12:17),
-sa fac milostenie pentru cei in nevoie (Luca 12:13,
-sa nu judec pe nimeni (Matei 7:1),
-sa ma infranez si sa nu mai las tarata in poftele in care eram altadata
 (1Petru 1:14),
-sa nu fiu rea fata de altii (1Petru 2:1)
-sa fiu rabdatoare cu altii (1 Tesaloniceni 5:14)
-sa nu fiu mandra (Ps.31:23)
....si Scriptura e plina de porunci.
Oare nu sunt eu rob si prizonier? M-am uitat peste toate aceste versete si am constat ca nu ma fac vinovata de toate, dar iata ce spune Cuvantul:
Căci cine păzeşte toată Legea şi greşeşte într-o singură poruncă se face vinovat de toate.
Iacov 2:10
Nu pot sa spun decat,
Doamne, te rog iarta-ma si ajuta-ma sa ma pocaiesc, sa fiu libera si nu prizoniera, sa pot spune si eu ca David:
Jur si ma voi tine de legamant ca voi pazi legile Tale drepte.
Stiu ca doar Tu ne faci liberi, ''Deci, dacă Fiul vă face slobozi, veţi fi cu adevărat slobozi"(Ioan 8:36), de-aceea vreau sa fiu libera!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu