Versetul zilei

24 februarie 2015

Avem nevoie de prospetime!

Am primit pe email un mesaj cu cateva inregistari din Egipt. Uitandu-ma la ele, am inceput sa inteleg tot mai mult ceea ce  se intampla in lumea araba.
 Mii de credinciosi ortodocsi s-au strans intr-o pestera unde s-au rugat timp de 12 ore. Apoi s-au  inchinat prin cantare si aduceau lauda Domnului Isus.Modul de inchinare este unul de-a dreptul uimitor. Imi doream sa fiu in mijlocul lor! Timp de 10 minute consecutiv strigau numele lui JESHUA
Oamenii care cantau din tot sufletul si aveau lacrimi in ochii.
 Am revenit insa repede cu picioarele pe pamant si brusc mi-am amintit starea bisericilor noastre....
Este trist...
Traim o pocainta ieftina, si mi-o spun in primul rand mie, si-apoi fiecare  sa se cerceteze in dreptul lui. Unii sunt doar consumatori de spectacole, altii jucam rolul actorilor de piesa. 
Am citit noi oare Psalmul 100?
Strigaţi de bucurie către Domnul, toţi locuitorii pământului!   Slujiţi Domnului cu bucurie, veniţi cu veselie înaintea Lui.
Ma  intreb atunci ce inseamna la noi crestini strigati sau inchinati-va cu bucurie?
Strigati...cum?  Pe modul "Silence"?
Daca,  Doamne fereste iti scapa o mana  de sub control, ridicand-o mai sus decat trebuie, te trezesti ca toti ochii sunt indreptati spre tine, intrebandu-se...
"oare ce a patit?"
 Astazi multi traiesc din amintirile pe care le-au avut candva cu Domnul.
Din pacate este o problema fundamentala  si strigenta a vremurilor noastre. Pentru multi dintre crestini Dumnezeu este un Dumnezeu al trecutului, nu al prezentului si al viitorului. De-aceea nu exista un viitor, pentru ca ramanem agatati de multe experiente din trecut.
Prospetimea este vitala inaintea Domnului si trebuie sa devina  un obicei  pe care trebuie sa-l mentinem, nicidecum sa stam si sa ne complacem in rutina aceasta in care am intrat cu totii.
Lipsa aceasta de atitudine a prospetimii din viata de crestin conduce pe multi in cealalata extrema a plafonarii si automat devenim multumitori cu starea noastra, avand "experienta anilor din trecut".
Numai ca si Isus ne spune ca si El lucreaza asa cum si Tatal Sau lucreaza,
''Dar Isus le-a răspuns: „Tatăl Meu lucrează până acum; şi Eu, de asemenea, lucrez.”(Ioan 5:17)
A lucra-este o stare de actiune in prezent si e o stare continuua.
Personal imi doresc o stare permanenta de prospetime, a mea si a tuturor bisericilor lui Hristos.
Doar cei "proaspeti" sunt in asteptare!
Iată, voi face ceva nou şi-i gata să se întâmple: să nu-l cunoaşteţi voi oare?
Isaia 43:19

Doamne deschide-mi ochii si lasa puterea Duhului Tau peste starea mea.
Vreau o inviorare a sufletului meu. Vreau o trezire in tara, in biserica. Vreau prospetimea Duhului Tau!
 Va las sa urmariti aceste inregistrari din pestera.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu