Versetul zilei

18 septembrie 2012

Esti minunat !

Atunci cand vrei sa vezi un lucru extraordinar, atunci cand vrei sa vezi frumusetea modului in care lucreaza Dumnezeu in viata ta, nu trebuie sa faci altceva decat sa IL lasi sa Isi faca lucrarea.
Sunt atat de minunate experientele cu Dumnezeu!!!
Personal, admir si sunt uimita de modul minunat in care lucreaza.Stiu ca ceea ce face El este cel mai bine pentru mine, stiu ca alegerile LUI sunt cele mai bune, de-aceea privesc..si imi place sa privesc cum lucreaza pana la capat. Stiu ca ceea ce incepe, duce la bun sfarsit, stiu ca atunci cand se implica intr-o problema majora, se implica si in cele mai amanuntite lucruri care fac parte din problema...stiu ca El este in control, si asta o face pentru ca L-am rugat sa o faca, si pentru ca am predat totul in mainile LUI.
Doamne, esti minunat !!!
"Te iubesc din inima, Doamne, taria mea.
Doamne esti stanca mea, cetatuia mea, izbavitorul meu !" Ps.18:1


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu