Versetul zilei

29 septembrie 2011

I S U S "TE IUBESTE" !!!!!

   "IATA MIELUL LUI DUMNEZEU CARE RIDICA PACATUL LUMII"
Ioan 1:29/b
    .......care ridica pacatul lumii !!!!!!!
      Aici intra si pacatul meu si pacatul tau !!!!!!
Nu stiu cat  de mult constientizam acest lucru.
Sa poti beneficia de acest HAR minunat....!!!!
Sa fii iubit de Dumnezeu atat de mult  incat pacatul tau sa il stearga cu buretele si sa il arunce in marea uitarii.
   Eu una...ii multumesc lui Dumnezeu ca toate pacatele mele  indiferent cat de murdare au fost....le-a uitat si nu isi mai aduce aminte de ele.A platit pentru mine un pret si am fost salvata.....salvata doar prin HARUL LUI.Intr-adevar un pret prea mare....si un pret pe care nu l-am meritat....dar asta imi arata cat de mult ma iubeste.
   Acum traiesc prin  El si pentru EL.Viata mea vreau sa o dedic in intregime.....in ciuda ispitelor,in ciuda tuturor incercarilor.....in ciuda a tot ceea ce diavolul imi intinde in fiecare zi.....nu voi ceda.....si stiti de ce....pentru ca ISUS Hristos traieste in mine !
   Traim vremurile din urma.....si poate multi spun....."asta am mai auzit-o"....nu conteaza....dar eu chiar cred ca traim vremurile din urma.Astazi mai mult ca niciodata atatia crestini se leapada de credinta lor,incat te infiori.Lepadarea de credinta nu inseamna neaparat torturat ...iar tu de frica renunti....Lepadarea de Dumnezeu o vedem in fiecare zi la cei din jurul nostru...poate la multi dintre acei pe care ii iubim.....care din dragoste pentru lume...il parasesc pe Dumnezeu.

Atat de frumos si de atractiv pare pacatul la inceput...dar atat de urate consecinte are !!!!
   Nu trebuie sa ii judecam pe cei care cad de pe cale.....ci astazi mai mult ca oricand trebuie sa ne rugam pentru ei. Sa ne rugam sa fie eliberati din robia celui rau.
  Dragul meu ...daca ai ajuns din intamplare sau din curiozitate aici pe blog,si ai ajuns sa citesti acest articol...si te regasesti printre aceea care dintr-un motiv sau altul te-ai departat de DUMNEZEU....te-ai departat de CREATORUL tau....te-ai departat de Acela care si-a dat viata pentru tine, inseamna ca Dumnezeu INCA TE MAI IUBESTE .
  Faptul ca esti in viata si citesti acest articol....Dumnezeu ti-a mai dat o sansa.
  Oricare ar fi pacatul tau,oricat de multe ar fi ele.....Dumnezeu ti le poate ierta.
Nu da cu piciorul in sansa aceasta !!!!
"IATA  EU vin curand si rasplata Mea este cu Mine,ca sa ii dau fiecaruia dupa fapta LUI" 
Apoc. 22:12
  Nu mai este mult si CEL ce a promis ca vine...VA REVENI.

           Pune-ti o singura intrebare.....merita sa iti pierzi
                                 V E S N I C I A ???

4 comentarii:

  1. Ce mare har, ce mare har
    Eu l-am gasit la calvar
    In sangele ce s-a varsat
    Pentru al meu si tau pacat:)

    Slavit ds-I fie numele !
    Cu imbratisari de la Vrancea draga Monna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea...imbratisarile mele le trimit alaturi de o sarutare si sper sa ajunga pana la tine in Vrancea.Fii binecuvantata !

    RăspundețiȘtergere
  3. Revin sa te rog ceva.Draga mea familia mea are nevoie de rugaciune caci avem o problema, pe care dorim s-o rezolve doar EL si nu noi singuri.
    MULTUMESC CU SUFLETUL MONNA DRAGA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeul nostru in care ne incredem sa asculte glasul cererilor voastre,iar la vremea potrivita sa raspunda dupa Voia Sa.

    RăspundețiȘtergere