Versetul zilei

2 septembrie 2011

Adierea unei frunze !

   Si iata-ne din nou in pragul lui septembrie !
Mai ieri...ne-am bucurat de sarbatorile de iarna....apoi a venit vara...incalzindu-ne cu soarele minunat...nici nu am apucat sa gustam din plin bucuriile verii...ne trezim in pragul toamnei.
   Ciudat anotimp....!!!!


Desi ..in mod normal ar trebui sa fie anotimpul meu preferat,fiind nascuta toamna...dar nu este asa.
   De fiecare data acest anotimp  ma face mult mai sensibila,mai vulnerabila,,, dar si constienta in acelasi timp...si pot sa zic constienta mai mult ca niciodata, de trecerea timpului.
Constienta de faptul ca asemeni frunzelor pline de culoare,care pana mai ieri dadeau copacilor frumusetea lor aparte ...astazi aceleasi frunze...incep sa paleasca...isi schimba incet culoarea vie intr-o culoare din ce in ce mai pal...pana la ruginiu .Inevitabil ma gandesc ca si viata mea este asemeni unei frunze ....care cu fiecare zi ce trece isi pierde din stralucire si din putere.
Fie ca vrem sau nu vrem...cursul vietii ramane neschimbat.


Frunza se desprinde din ram si se reintorce in acelasi pamant care vreme de un an...a hranit-o...la fel si noi....la vremea hotarata pentru fiecare....fie ca  este mai tarziu..sau mai devreme....TOTI ne vom intoarce in acelasi pamant  din care am fost  creati de Dumnezeu.
"Dar, Tu Doamne ,Tu esti  Tatal nostru; noi suntem lutul ,iar Tu olarul,care ne-ai intocmit,suntem cu totii lucrarea mainilor Tale!".Isaia 64: 8
   Intrebarea este :
   Ce ramane in urma noastra ?
   Spre deosebire de o frunza..noi avem un suflet !
Cum am trait viata noastra ...ca acest suflet sa isi primeasca  rasplata cea buna?
Stim cu toti ca ,dupa fapta si rasplata !
"Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui. Aceasta este datoria fiecarui om.Caci Dumnezeu va aduce  orice fapta la judecata !"


 Va doresc un sfarsit de saptamana minunat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu