Versetul zilei

29 iunie 2011


     Matei 7:7  „Cereţi şi vi se va da. Căutaţi şi veţi găsi. Bateţi şi vi se va deschide
Cereţi...
Dacă Domnul ar zice să-i ceri un singur lucru, ce lucru ai cere?
Căutaţi...
Ce cauţi tu cel mai mult? Care este primul lucru pe care îl cauţi dis-de-dimineaţă? Care este căutarea ta cea mai importantă în timpul zilei?
Bateţi...
La care uşă baţi cel mai mult?
 Doamne, dă-mi harul să cer des înţelepciunea care se coboară de sus (Iacov 3:17 „Înţelepciunea care vine de sus este întâi curată, apoi paşnică, blândă, uşor de înduplecat, plină de îndurare şi de roade bune, fără părtinire, nefăţarnică”.).
 Doamne, dă-mi harul să caut des faţa Ta (Psalmul 27:8 „Inima îmi zice din partea Ta: „Caută faţa Mea!” Şi faţa Ta, Doamne, o caut”!), prezenţa Ta, Împărăţia Ta şi neprihănirea Ta (Matei 6:33a „Căutaţi mai întâi Împărăţia şi neprihănirea Lui”.).
 Doamne, dă-mi harul să bat des la uşa îndurării Tale (Ioan 10:7 „Eu sunt Uşa oilor”.) prin rugăciuni după voia Ta (1 Tesaloniceni 5:17-18 „Rugaţi-vă neîncetat. Mulţumiţi lui Dumnezeu pentru toate lucrurile, căci aceasta este voia Lui Dumnezeu, în Cristos Isus, cu privire la voi”.).

„Cine cere, capătă.
Cine caută, găseşte.
Celui ce bate, i se deschide.” Matei 7:8
                     Fr. Mihai F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu