Versetul zilei

19 ianuarie 2011

Un Dumnezeu care nu se lasă impresionat !

"Chiar dacă ai căzut,Dumnezeu îți dă o nouă șansă  să te ridici și să urci o treaptă mai sus !"

    De fiecare dată când am întrerupt  legătura cu Tatăl Ceresc, de-atâtea ori s-a întâmplat să vină diavolul cu tot felul de încercări în viața noastră.
    NICIODATĂ....nu reușește să se strecoare, decât atunci când lăsăm" garda jos".
   Atunci suntem cei mai vulnerabili, și din păcate astfel de momente sunt tot mai dese în viața creștinilor. Am stat de vorbă cu câteva persoane și mi-au mărturisit acest lucru.....am stat și am analizat chiar momentele urâte  din viața mea....și concluzia este aceeași...."dacă neglijezi relația ta cu Dumnezeu....sau pur si simplu o lași în "standby"....este momentul cel mai prielnic pentru diavol.
   Nu îți va spune niciodată să nu te încrezi în Dumnezeu,nu îți va spune să te lași de pocăință...dar e suficient să îi lași o ușă întredeschisă ca să poată pătrunde.Este suficient să dai voie chiar gândurilor tale care la început par atât de nevinovate, să îți inunde mintea....și după aceea te trezești că ești rob  gândurilor tale ...care mai târziu se pot transforma în fapte murdare.
   Odată intrat în mintea ta este atât de ușor să își facă jocul ,încât până să realizezi unde ești și în barca cui vâslești....te târăște într-un joc atât de murdar încât este foarte greu să ieși din el.
    Doar Dumnezeu te poate scoate de acolo !
În urma cochetării tale cu păcatul,Dumnezeu părăsește inima ta.
În Apocalipsa 21:27 scrie "Nimic întinat nu va intra în ea, nimeni care trăieşte în spurcăciune şi în minciună; ci numai cei scrişi în cartea vieţii Mielului"

    Dragul meu...dacă îți imaginezi că numele de "Creștin" te va salva ,iar  faptul că îl slujești în vreun fel  pe Dumnezeu îți va asigura viața veșnică.....eroare fatală.
    Pe Dumnezeu nu îl putem impresiona cu nimic !

Galateni 6:7
Nu vă înşelaţi: "Dumnezeu nu Se lasă să fie batjocorit." Ce seamănă omul, aceea va şi secera.

   Cunoaște starea ta,cunoaște starea mea...cunoaște starea fiecăruia pentru că, EL ESTE DUMNEZEU si este ATOTȘTIUTOR.

"Doamne Tată cu siguranță fiecare mai avem nevoie de Sângele Tău ca să putem fi eliberați  și curățați pe deplin. Nu îți cer aur,nu îți cer palate,  vreau doar o inimă  eliberată  de tot ce nu este plăcut înaintea ochilor Tăi,vreau o inimă curată,o inimă bună,o inimă care să  bată doar pentru Tine,și atunci  știu sigur  că îmi voi petrece veșnicia lângă Tine"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu