Versetul zilei

21 martie 2017

Nu cred in noroc!

De cateva zile tot aud...ai noroc.
Astazi mi s-a spus din nou, inca de la orele diminetii ” ce noroc ai...”, s-a facut seara si aud de la altcineva, ”ce noroc ai, esti mare norocoasa”, asta vis-a-vis de lucrurile si situatiile din viata mea prin care Domnul isi arata puterea.
NU, 
NU am noroc...pentru ca eu nu cred in noroc, cred in binecuvantari si sunt binecuvantata, nicidecum norocoasa.

Un comentariu:

  1. Din ceea ce spune parintele Cleopa "noroc" are povestea lui care iti da fiori...si de gandit.
    Daca incercam sa observam "noroc" este folosit peste tot.
    Cine a fost "noroc"?
    Cel mai mare demon, care a secerat milioane de suflete.
    Ce jertfa primea "noroc"? Numai copii sugari de la mamele lor. Venea in sate, trageau caruta lui "noroc" cu tigaia infierbantata si strigau, batand din palme:"Cine vrea sa aiba noroc, sa aduca jertfa lui noroc! Cine vrea sa aiba noroc, sa aduca jertfa lui noroc!
    Luau femeile copiii si ii dadeau in mana slujitorului idolesc, ii taia bucati si ii punea in tigaia lui noroc sa se friga. Pana la 40-50 de copii punea odata in tigaie. Asa a secerat noroc milioane de copii.
    Isaia spune: "Vai de cei ce fac masa dracilor si aduc jertfa lui noroc"
    Uneori vezi crestini pe drum ca se saluta:"Hai noroc, vecine!". Daca l-ai intreba cine-i noroc, nu stie, dar stie sa-l pomeneasca.
    Cand zici, buna ziua, arati ca Dumnezeu e bun.

    Este bine, zic eu, sa nu-l includem in viata noastra.
    Da, ai dreptate, esti un om binecuvantat!
    Sa te bucuri in Domnul!

    RăspundețiȘtergere