Versetul zilei

21 august 2018

Sămânță buna, lipsa rod!

                                    
Cine n-a citit măcar o data pildă semanatorului?
Personal am citit-o de nenumărate ori, aproape ca știu textul a-l recita, însă cu toate acestea totdeauna am crezut ca pilda se potrivește tare bine la cel din jurul meu, dar cred ca astazi mai mult ca niciodata m-am regăsit in pilda aceasta.
„O altă parte a căzut între spini: spinii au crescut, au înecat-o și n-a dat rod.”
‭‭Marcu‬ ‭4:7‬ ‭
Sămânță buna căzută între spini...hmm
"Tradus", sămânță buna plantata, dar fara rod.
„Alţii sunt cei înfăţișaţi prin sămânţa căzută între spini; aceștia sunt cei ce aud Cuvântul, dar năvălesc în ei grijile lumii, înșelăciunea bogăţiilor și poftele altor lucruri, care îneacă Cuvântul și-l fac astfel neroditor.”
‭‭Marcu‬ ‭4:18-19‬ ‭
Îmi suna așa rau..! După atati ani de  credinta sa fiu sămânța dintre spini😢
Cum, sa fiu eu acea sământa?
"Spinii"...m-au copleșit. Grijile, problemele, poverile, nevoile, plăcerile, etc și toate acestea au înăbușit sămânță buna plantata in mine. Zadarnic...m-am luptat sa răzbesc printre spini, prin multimea îngrijorărilor. Rezultatul ...lipsa rod.
Dar  am  primit și o veste buna.
„Și aruncaţi asupra Lui toate îngrijorările voastre, căci El Însuși îngrijește de voi.”
‭‭1 Petru‬ ‭5:7‬ ‭
Ce har! Ce  binecuvantare!

Cercetează-ne Doamne pe fiecare și sămânța bună  care este in noi, fa sa rodească!



Un comentariu: