Versetul zilei

6 ianuarie 2018

Un gând!


Este foarte important în ce  investești primele gânduri când îți începi ziua - chiar și cateva momente petrecute cu Dumnezeu sunt sansa de a începe ziua cu dreptul, intr-un ton optimist. Să nu lăsăm ca alte lucruri sa ia locul de prioritate din viața noastră. 
Dacă-L punem pe Dumnezeu pe primul loc, tot ceea ce începem vom avea izbânda și biruința, 
O noua zi, o noua sansa!


Un comentariu:

  1. Dumnezeule, Dumnezeul meu, pe Tine Te caut dis-de-dimineaţă.

    Însetat-a de Tine sufletul meu, suspinat-a după Tine trupul meu...

    Aşa Te voi binecuvânta în viaţa mea şi în numele Tău voi ridica mâinile mele.
    Ca de seu şi de grăsime să se sature sufletul meu şi cu buze de bucurie Te va lăuda gura mea.
    De mi-am adus aminte de Tine în aşternutul meu, în dimineţi am cugetat la Tine, că ai fost ajutorul meu
    Şi întru acoperământul aripilor Tale mă voi bucura. Lipitu-s-a sufletul meu de Tine şi pe mine m-a sprijinit dreapta Ta.
    (Psalmul 62)

    RăspundețiȘtergere