Versetul zilei

30 octombrie 2017

Iubire!

Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică. Ioan 3:16
Cui nu-i place acest verset? Cred ca este versetul pe care fiecare crestin si nu numai, il stie pe de rost. 
E minunat sa mergi la magazin, sa-ti alegi tot ce-ti doreste sufletul, sa vii la caserie si sa ti se spuna...puteti pleca, totul a fost achitat. Wow...ce fericire !
In viata fiecare om pacatuieste in multe feluri, constient sau inconstient, si vine o zi cand pentru fiecare pacat trebuie platit. Vine insa Dumnezeu cu o oferta sublima, Isi da Singurul Lui Fiu sa moara pentru pacatele mele, iar eu sunt iertat de toate. 
Doamne, ce har!!
Pare atat de simplu..."pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică"
Ai credinta...si esti iertat!
Insa o data iertat si mantuit apare o obligatie pentru noi. Tot in Ioan, insa 1 Ioan acelasi capitol 3:16 cred ca este continuarea a versetului din Ioan 3:16 si chiar as dori sa vedem acest lucru.

Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.
iar acum pentru ca....
Noi am cunoscut dragostea Lui prin aceea că El Şi-a dat viaţa pentru noi; şi noi deci trebuie să ne dăm viaţa pentru fraţi.  
Asadar, la randul nostru si noi trebuie sa facem ceva...
"sa iubim pe aproapele nostru chiar si pana la a ne da viata pentru el"
Dumnezeu sa sadeasca in inima noastra IUBIRE  
 

 

6 comentarii:

  1. Dumnezeu te iubeşte în felul Lui unic. Dragostea Sa este necondiţionată (nu se întemeiază pe îndeplinirea unor condiţii). Dumnezeu te iubeşte pentru simplul fapt că El te iubeşte.
    Dumnezeu spune: „Te iubesc cu o iubire veşnică; de aceea îţi păstrez bunătatea Mea!” (Ieremia 31:3).
    „...Domnul iubeşte pe cei ce se tem de El, pe cei ce nădăjduiesc în bunătatea Lui” (Psalmul 147:11).
    Regele David, pe care Dumnezeu l-a numit drept „un om după inima Mea” (Fapte 13:22), s-a încrezut în dragostea lui Dumnezeu: „...Dar eu voi cânta puterea Ta; dis-de-dimineaţă, voi lăuda bunătatea Ta. Căci Tu eşti un turn de scăpare pentru mine, un loc de adăpost în ziua necazului meu. O, Tăria mea! Pe Tine Te voi lăuda, căci Dumnezeu, Dumnezeul meu Cel prea bun, este turnul meu de scăpare” (Psalmul 59:16-17).


    P.S. Da, aşa este! Trebuie şi noi la rândul nostru să dăruim dragoste. Dar trebuie avut în vedere...pe cine ierți...că este posibil să te loveasca pe la spate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..la acest capitol al dragostei si al iertării sunt atatea de spus. De iertat trebuie sa-l iert chiar si pe cel ce m-a "înjunghiat pe la spate", insa nu inseamna ca trebuie sa am o relatie de prietenie cu aceea persoana. Îl iert ca sa-mi eliberez sufletul, il iert sa pot fi iertată si eu, insa sunt oameni cu care trebuie sa închei capitolul deoarece iti pot provoca mai departe rău. Te-am iertat si fiecare pe drumul lui...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Ai dreptate!
      Aşa este. Ierți şi îți vezi de drum.Este bine să stai cât mai departe de anumite persoane.
      Seara frumoasă!

      Ștergere
  3. I take pleasure in, lead to I discovered exactly what I used to be
    looking for. You've ended my 4 day lengthy hunt!
    God Bless you man. Have a great day. Bye

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beauty is within one's soul. There is the love...
      God bless you too.

      Ștergere