Versetul zilei

1 mai 2017

O saptamana binecuvantata!

Credinţa face un lucru extraordinar, şi anume: pe de-o parte, ne ajută să înţelegem că cerul este adevărata noastră destinaţie (cf. Fil. 3:19-20), iar pe de altă parte, ne face să ne simţim tot mai străini pe pământ. Ea face ca lucrurile nevăzute să fie reale, iar pe cele văzute neimportante. Prin ea, lipsa de satisfacţie de pe pământ, devine calea spre satisfacţia pe care o vom cunoaşte deplin în cer!
Fie ca si aceasta saptamana sa ramanem sub calauzirea Domnului prin Duhul Sau cel Sfant!

Un comentariu:

  1. Suntem aici într-o continuă lecție și poveste de iubire.
    Iartă, iubește, binecuvântează, ești o minune! Bucură-te, suflete!
    Îi mulțumesc Lui Dumnezeu pentru toate pe care le știu și nu le știu şi pentru tot ce mi se va mai îngădui să cunosc şi să bucur. Nu îi cer nimic pentru că știe El de ceea ce am nevoie, nu trebuie să-L învăț eu ce și cum. Mă las dansat pe melodia vieții. Doamne, fie voia Ta! Îți mulțumesc, Doamne, că Te-ai gândit să fiu și eu!

    RăspundețiȘtergere