Versetul zilei

25 mai 2017

Dragostea!

De cateva saptamani ma macina si nu-mi da pace acest subiect DRAGOSTEA.
Pe masura ce vremea sfarsitului se apropie, Bibila se implineste cuvant cu cuvant.
Suntem tot mai cunoscatori ai Cuvantului lui Dumnezeu,  tot mai cititi, suntem poate prea plini de Cuvant, dar cu toate acestea suntem din ce in ce mai departe de Adevar, Adevarul lui Hristos.

Poti sa faci orice...poti sa fii oricine, daca nu iubesti pe aproapele tau, pe fratele tau, fie frate in Hristos, fie frate de corp...TOATE SUNT IN ZADAR!!! (si se pare ca multi sunt corigenti daca nu chiar repetenti la acest capitol)
Chiar dacă aş vorbi în limbi omeneşti şi îngereşti, şi n-aş avea dragoste sunt o aramă sunătoare sau un chimval zângănitor.
Şi chiar dacă aş avea darul prorociei şi aş cunoaşte toate tainele şi toată ştiinţa, chiar dacă aş avea toată credinţa, aşa încât să mut şi munţii, şi n-aş avea dragoste nu sunt nimic.
Şi chiar dacă mi-aş împărţi toată averea pentru hrana săracilor, chiar dacă mi-aş da trupul să fie ars, şi n-aş avea dragoste nu-mi foloseşte la nimic.
Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate, dragostea nu pizmuieşte, dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău, nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr, acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul. 1 Cor.13:1-7

Un comentariu:

  1. Iubirea, ca poruncă, este cea mai înaltă dintre porunci, şi ca virtute, este cea mai înaltă dintre virtuţi. Iubirea lui Dumnezeu faţă de oameni îl duce pe om în fiinţa lui Dumnezeu. E o modalitate de a intra, prin iubire, omul în fiinţa lui Dumnezeu şi Dumnezeu în fiinţa omului.
    Părintele Arsenie Boca spunea că: „Iubirea lui Dumnezeu faţă de cel mai mare păcătos este mai mare decât iubirea celui mai mare sfânt faţă de Dumnezeu”.  Nu poate iubi un sfânt pe Dumnezeu, chiar cel mai mare dintre sfinţi, atât de mult cât iubeşte Dumnezeu pe cel mai mare păcătos.
    Toată lumea ştie ce înseamnă „a iubi”, pentru că ştii când iubeşti şi ştii când nu iubeşti.
    Lucreţia Ciobanu, cântăreaţă de muzică populară, are între altele şi o cântare în care se cuprind şi următoarele cuvinte:
    „Pe la poarta cui mi-i drag
    Treabă n-am, şi tot îmi fac.
    Pe la care mi-i urât,
    Am treabă şi nu mă duc”.
    Dacă ştii lucrul acesta, ştii ce înseamnă să iubeşti, ştii ce înseamnă să nu iubeşti.A iubi” înseamnă a împropria, a aduce pe cel iubit în tine însuţi, a nu-l lăsa în afară de tine, al purta în tine.

    P.S.
    “Pune-ma ca pe un semn in inima ta, ca pe un semn pe bratul tau; iubirea este puternica precum moartea si manie amara precum infernul: carbunii ei sunt carbuni de foc; violente sunt vapaile ei.” (Solomon – Cantarea Cantarilor)
    “Si acum acestea trei raman: credinta, speranta si dragostea. Dar cea mai mare dintre acestea este dragostea” (1 Corinteni 13:13)

    RăspundețiȘtergere