Versetul zilei

22 noiembrie 2016

Azi declar ca pot totul!

De foarte multe ori ne cautam o scuza pentru nerealizarile sau neimplinirile noastre.
Daca as fi fost...daca as fi avut...daca as fi putut....atunci as fi realizat cutare lucru, as fi facut...as fi...
De ce sa spunem "NU POT" cand Scriptura ne spune altceva?
POT TOTUL IN HRISTOS CARE MA INTARESTE!!! 
Filipeni 4:13 

Rosteste si tu acest Cuvant si vei vedea ca in Hristos poti totul, sa iubesti, sa ierti, sa accepti, poti sa faci tot ceea ce n-ai putut.
Singur nu vei putea nimic, insa cu Hristos poti totul!


Un comentariu:

  1. Iubirea este aripa dăruită de Dumnezeu sufletului, pentru ca să urce până la El.
    (Michelangelo Buonarotti)

    "Sunt fericit, Doamne, că vii în sufletul meu,
    Ale tale sfinte taine le primesc acum şi eu.
    Eşti a mea speranţă, Doamne, tu m-ajuţi să cred în tine,
    Astfel pacea ta cerească vine-n suflet şi la mine.

    Dacă tu rămâi cu mine sunt ferit de-orice ispită
    Şi când sunt într-un pericol mă salvezi într-o clipită.
    Când sunt trist, eu vin la tine, eşti izvor de mângâiere
    Şi îmi port din nou, în spate, crucea, că îmi dai putere.

    Vreau să ştiu care ţi-e voia, vreau să ştiu ce pot alege,
    Te rog să-mi arăţi tu calea, cea pe care eu voi merge.
    Te rog să îmi dai putere să pot merge pe-a ta cale,
    Să fac tot ce pot de-acuma, să răspund iubirii tale."
    (nu cunosc autorul)

    RăspundețiȘtergere