Versetul zilei

29 octombrie 2016

Urasc Valantine's day, halloween, oktoberfest, thanksgiving si X-mas!

Peste tot vad din nou... aceleasi pregatiri si aceleasi mesaje de Halloween. Reclama mare....invitatii multe. Ma gandeam sa scriu un editorial cu ceea ce simt, cu privire la aceasta sarbatoare macabra.
M-am dus in urma cu un an(pe blog) sa vad...ce am simtit atunci. Aceleasi sentimente !!!
Din contra acum parca si mai tare ma doare, pentru ca vad multi crestini care se ditreaza de minune pe seama acestei sarbatori, crezand ca e vorba doar de un ”biet dovleac”
Trist....trist...!
Am sa redau mai jos editorialul de anul trecut, pentru ca in viziunea mea, in alegerile mele, in crezul meu, nu s-a schimbat nimic. Poate ca multi se intreaba ce am cu thanksgiving...?
Nu nu am nimic cu ziua recunostintei, chiar sunt recunoscatoare pentru modul in care Dumnezeu ne poarta de grija, insa ceea ce am,  am cu modul ei de a fi sarbatorit de foarte multi. Dintr-o zi a multumirii au transformat-o in ...cu totul altceva.
De-aceea sa fim recunscatori in fiecare zi, nu doar intr-o zi sarbatorind-o cu diverse traditii

Urasc Valantine's day, halloween, oktoberfest, thanksgiving si X-mas!

sursa: https://www.facebook.com

Sincer m-am tot gandit cum sa incep acest editorial, stau de ceva vreme si ma gandesc cum sa incep, ce titlu sa-i dau, insa in zadar.
In zadar,  pentru ca nici macar nu imi gasesc cuvintele la tot ceea ce vad in jurul meu, la tot ceea ce aud, la tot ceea ce se intampla si sincer la ce stare mahnita am in suflet si acesta stare creste de la an la an, imi vine sa-mi iau copilul sa-l invat sa citeasca, sa scrie, sa socoteasca si parca imi este destul. Destule imi sunt stradaniile unor profesorii care cauta sa  inoculeze in mintea lor zi de zi, lucruri care au un impact negativ.
De cateva zile bune toata lumea a intrat in pregatiri, si zic bine ..toata lumea, pentru ca numai lumea este preocupata de asa ceva, copiii lui Dumnezeu au alta preocupare.
Vine halloween !
Mare agitatie  in magazine, mare agitatie in scoli, mare agitatie...peste tot.
Inca de sambata imi spunea baietelul ca au o saptamana cu orar scurt, deoarece incep pregatirile pentru halloween.Intrebandu-l daca stie ce inseamna, mi-a raspuns..."stai linistita, ca nu particip". Intr-adevar incepand de maine au tot felul de carnavaluri, carnavalul scheletilor, fantomelor, vrajitoarelor, etc.
Cei care nu participa raman acasa, cu alte cuvinte au o mini-vacanta.
Astazi imi povestea despre costumatiile colegilor. Am ramas de-a dreptul socata, fustite scurte la spate iar in fata decupate chiar in zonele intime, pe cap cordeluta cu doua cornite, iar ca accesoriu o furca asortata in culoarea rochiei, un rosu aprins.
Baietii imbracati in  costumate  de oameni morti ( zombie), iar pe fata fardati  avand  urme de sange sau diferite masti cu personaje demonice.
Ma gandesc ce mare sarbatoare pe capul lui satan! Cata bucurie!
Mi-a spus  baiatul un lucru tare interesant care m-a pus pe ganduri, 
" mami interesant este ca aceeasi copii care azi sunt deghizati in demoni, peste o luna se imbraca in ingerasi, macar atunci ma pot uita la ei fara sa intru in traume"
Ma intreb ce fel de parinti pot accepta sa-si vada copilul imbracat ca un demon?
Ce fel de profesori avem la catedra scolii?
Ce fel de directori accepta si tolereaza aceste obiceiuri?
Am imprumutat o sarbatoare si suntem fericiti, suntem o natiune  de imprumut. 
Nu mai avem ziua indragostilor romaneasca ci avem valentine's day, nu mai putem sarbatori ziua roadelor sau a multumirii, ci sarbatorim doar thanksgiving, acum avem halloween, avem  oktoberfest, nu mai sarbatorim Nasterea Domnului, acum avem X-mas, si uite-asa ne-am  americanizat,  ne-am nemtit, dar numai romani sa nu strige dupa noi.
Vrem binecuvantare pentru tara noastra. Vrem ca Dumnezeu sa puna la conducerea tarii oameni cu frica de Dumnezeu, vrem o trezire in Romania, ori trebuie sa fim constieni ca sarbatorind sau participand la aceste sarbatori Dumnezeu nu ne va binecuvanta.
Poate ca nu participam direct, dar nici nu avem curajul sa le condamnam pe nume, ba mai mult pana si unii "crestini" stau la cozile interminabile din supermarket-uri sa achite micutului costumul de halloween.
Treziti-va crestini din somnul nepasarii. Ne-au inundat sarbatorile pagane si noi dam doar din cap a jale, dar mergem mai departe. Da, nu putem opri sarbatoarea aceasta demonica, dar putem avea biruinta asupra ei.
Haideti sa ne unim in post si rugaciune in aceste zile in mod special. Avem atatea motive pentru care sa postim si sa ne rugam, urmeaza aceasta sarbatoare pagana care are un impact devastator asupra copiilor nostri, urmeaza alegerile in tara noastra, sa ne rugam ca protectia divina sa fie peste copiii nostri.
Prin strigatul nostru putem face ca Dumnezeu sa-si intoarca fata spre Romania!
Doamne, indura-te de tara noastra!

Un comentariu:

  1. Foarte adevarat!
    Aceasta sarbatoare, halloween, nu ne apartine.
    Pacat ca este sarbatorita in scoli. Fetita mea nu a sarbatorit niciodata, la scoala, aceasta sarbatoare, dar se pare ca anumite zone din tara...sarbatoresc.
    Din punctul meu de vedere aceasta sarbatoare nu exista.

    RăspundețiȘtergere