Versetul zilei

21 octombrie 2016

Hrana ta zilnica!

21 OCTOMBRIE
Evrei 11.8-16
Încă o dată în Biblie, Avraam şi ai lui sunt aleşi de Dumnezeu pentru a ne învăţa ce este credinţa. „Avraam, când a fost chemat, a ascultat...". Când asculţi de cineva fără a-i cunoaşte intenţiile înseamnă că ai încredere deplină în el. Atunci când Dumnezeu porunceşte, credinţa ştie să meargă
 (v. 8) şi, de asemenea, ştie să locuiască (v. 9).
Patriarhului i s-a întâmplat să locuiască în Haran, când el trebuia să meargă până în Canaan (Fapte 7.4) şi, de asemenea, i s-a întâmplat să meargă în Egipt, când ar fi trebuit să locuiască în ţară (Geneza 12.10). Aici însă, Dumnezeu găseşte plăcerea să acopere paşii greşiţi, aşa cum şi trece sub tăcere râsul Sarei, tristul sfârşit al istoriei lui Isaac şi tristul început al celei a lui Iacov; El reţine din viaţa alor Săi numai ceea ce-L glorifică şi singură credinţa îl poate glorifica.
In principiu nu este posibil să ai în acelaşi timp două patrii. Promisiunea unei cetăţi cereşti făcuse din Avraam şi din ai lui nişte străini pe pământ, lucru pe care ei nu s-au temut să-1 proclame (v. 13; Geneza 23.4) şi pe care l-au şi arătat în mod clar locuind în corturi (2 Corinteni 4.18; 5.1). Pentru că lor nu le-a fost ruşine de Dumnezeul lor, de aceea nici Lui nu-i este ruşine de ei. El îşi revendică acest nume de Dumnezeul lui Avraam, al lui Isaac şi al lui lacov. Poate fiecare dintre noi să-L numească „Dumnezeul meu"!

Un comentariu:

  1. Binecuvintează, suflete al meu, pe Domnul! Doamne, Dumnezeul meu, măritu-Te-ai foarte.
    Întru strălucire şi în mare podoabă Te-ai îmbrăcat; Cel ce Te îmbraci cu lumina ca şi cu o haină;
    Cel ce întinzi cerul ca un cort; Cel ce acoperi cu ape cele mai de deasupra ale lui;
    Cel ce pui norii suirea Ta; Cel ce umbli peste aripile vânturilor;
    Cel ce faci pe îngerii Tăi duhuri şi pe slugile Tale pară de foc;
    (Psalmul 103:1-5)

    Fie slava Domnului în veac! Veseli-se-va Domnul de lucrurile Sale.
    (Psalmul 103:32)

    Cânta-voi Domnului în viaţa mea, cânta-voi Dumnezeului meu cât voi fi.
    Plăcute să-I fie Lui cuvintele mele, iar eu mă voi veseli de Domnul.
    Piară păcătoşii de pe pământ şi cei fără de lege, ca să nu mai fie. Binecuvintează, suflete al meu, pe Domnul.
    (Psalmul 103:34-36)

    Rugaciune:
    "Doamne Dumnezeul meu, mă arunc din nou în genunchi înaintea feţei tale.
    Te laud împreună cu îngerii, sfinţii şi cu toate făpturile tale. Cred în tine, pentru că eşti adevărul cel veşnic.
    Nădăjduiesc în tine, pentru că te ţii de făgăduinţele tale. Te iubesc mai mult decât orice pe lume, pentru că eşti nespus de frumos, bun şi milostiv."

    RăspundețiȘtergere