Versetul zilei

17 septembrie 2016

Ma Iubesti?

Ma iubesti tu mai mult decat ceilalti?
Ma iubesti tu ca un  frate ceresc?
Ma iubesti tu ca un  rob din iubire?
Eu asa te iubesc.

Ma iubesti tu cand sunt langa tine,
dar si-n ceasul amar si umbrit?
Ma iubesti tu cand ceru-i departe?
Eu asa te-am iubit.

Ma iubesti tu mai mult decat ceilalti?
Mai presus de-orice gand pamantesc?
Mai presus de-orice dragoste-a firii?
Eu asa te iubesc.

Ma iubesti tu pe culmi de vedenii
dar si-atunci cand te simti parasit?
Ma iubesti si-ntre flori, si-ntre suliti?
Eu asa te-am iubit.

Ma iubesti tu mai multi decat ceilalti,
decat cei ce arar ma-nsotesc?
Ma iubesti tu privind vesnicia?
Eu asa te iubesc.

Simti ca-n lume straine ti-s toate?
Simti ca-n Mine ti-e totu-mplinit?
Ma iubesti tu mai mult ca pe tine?
Eu asa te-am iubit.

Un comentariu:

  1. Dmnezeul meu, te iubesc!
    Nu pentru cer te iubesc
    şi nici pentru că pe cei care nu te iubesc
    tu îi pedepseşti cu focul cel veşnic.


    Isuse al meu, tu m-ai strâns la inima ta.
    Ai suportat cuiele, lovitura de suliţă,
    plinătatea ruşinii, dureri fără număr,
    sudoarea şi neliniştea, moartea.
    Toate acestea în favoarea mea,
    în locul meu, din cauza păcatelor mele.

    Atunci, Isuse care atât de mult iubeşti,
    de ce să nu te iubesc cu o iubire dezinteresată,
    uitând de cer şi de iad,
    nu pentru a primi recompense,
    ci, pur şi simplu, aşa cum m-ai iubit tu?

    Şi aşa te iubesc, aşa te voi iubi.
    Numai pentru că tu eşti regele meu,
    numai pentru că tu eşti Dumnezeul meu.

    (Sfântul Francisc Xaveriu)

    RăspundețiȘtergere