Versetul zilei

26 septembrie 2016

Hrana ta zilnica!

26 SEPTEMBRIE
2 Timotei 2.1-13
„întăreşte-te în har" (v. 1), îi recomandă apostolul iubitului său ucenic. El însuşi aflase acest secret din gura Domnului: „Harul Meu îţi este de ajuns; pentru că puterea Mea se desăvârşeşte în slăbiciune..." (2 Corinteni 12.9). Trei exemple, cel al ostaşului, al atletului şi al plugarului, ilustrează renunţarea, ascultarea şi răbdarea creştinului. Observăm ceea ce îl caracterizează pe un bun ostaş: nu se încarcă cu bagaje inutile; este disciplinat, cu scopul de a plăcea superiorilor; ştie că profesiunea de ostaş implică inevitabil suferinţe, pericole şi lovituri de primit, dar de asemenea ştie că acestea sunt urmate de aprecieri, de medalii şi de defilări în zilele glorioase. Acest cuvânt este sigur, toată Scriptura îl confirmă: purtarea noastră de acum îşi va regăsi eternul contrariu: astăzi suferinţe şi moartea cu Hristos; mâine viaţa împreună cu El, domnia şi gloria veşnică. 
Dragi prieteni credincioşi, Isus Hristos ne-a înrolat sub steagul Său!
 Într-o armată însă se pot afla dezertori, care-şi reneagă drapelul şi comandantul (v. 12b; Iuda 4b). Există mii de modalităţi, chiar şi pe tăcute, de a ne trăda Căpetenia. Fie ca dorinţa de a avea aprobarea Lui, astăzi tăinuită, mâine afirmată, să facă din noi buni ostaşi, apţi să lupte lupta cea bunăl (cap. 4.7,8; 1 Timotei 6.12).

Un comentariu:

  1. Cand urmezi iubirea desavarsita, in Domnul, constientizezi diferite obstacole.
    Pentru a urma pe Hristos numai harul te indeamna. Nu toti se nasc cu har.

    Certând m-a certat Domnul, dar morţii nu m-a dat.
    Deschideţi-mi mie porţile dreptăţii, intrând în ele voi lăuda pe Domnul.
    (Psalmul 117:18-19)

    Sorţii mi-au căzut între cei puternici, că moştenirea mea este puternică.
    Binecuvânta-voi pe Domnul, Cel ce m-a înţelepţit; la aceasta şi noaptea mă îndeamnă inima mea.
    (Psalmul 15:6-7)

    RăspundețiȘtergere