Versetul zilei

28 iunie 2016

Misiune in Bucovina- un timp binecuvantat!

Dupa cateva zile minunate petrecute in Bucovina, iata-ma din nou pe taramul cald al Timisoarei. Sincer a fost atat de bine incat mi-as fi dorit ca aceste zile sa nu treaca asa repede, insa tot ce este frumos....trece. Deci...n-am avut de ales. 
Mai peste tot in Romania am fost, insa zona Bucovinei n-am ajuns din pacate pentru mine. Acum am avut ocazia si nadajduiesc ca nu voi incheia anul fara sa imi continui drumetia prin aceste meleaguri minunate, pentru ca asa zona nu se poate vedea doar in cateva zile.
Aceasta zona este  ”magnifica” 
Am plecat o parte din corul Bisericii Elim, aprox.90 de pers. invitati fiind la unul din serviciile de evanghelizare ale Bisericii Sfanta Treime din Vicovul de Sus, care s-a inaugurat chiar la Cincizecime. Ajunsi vineri inainte de pranz , am fost cazati la Sucevita unde am si ramas peste noapte in aceea zona frumoasa. Vineri seara am luat parte la serviciul de evanghelizare din Biserica din Vicov, sambata am avut zi de vizitare a acestei zone, iar duminica dimineata am fost invitati in Biserica Pentisostala Elim din Piatra Neamt.
 Biserica Penticostala din Vicovul de Sus

Mi-a placut acest izvor care are o semnificatie foarte sugestiva cu ceea ce descrie Ioan in cartea sa din Apocalipsa 17

Şi Duhul şi Mireasa zic: „Vino!” Şi cine aude să zică: „Vino!” Şi celui ce îi este sete să vină; cine vrea, să ia apa vieţii fără plată!”
iar in Ioan 7:38 sta scris:
 Cine crede în Mine, din inima lui vor curge râuri de apă vie, cum zice Scriptura.”
Popas la Palma-Sucevita
Impreuna cu cateva surori dragi mie
Sucevita- peisaje de vis
Lacul Rosu...o minunatie!

Cetatea Neamtului-Targu Neamt
Fabrica de pantofi Marelbo, administratorul fiind un frate din biserica din Vicov
Piatra Neamt din Telegondola
Biserica Penticostala Elim din Piatra Neamt
Barajul Bicaz
Mai mult de atat Dumnezeu ne-a binecuvantat cu Har in slujire, ne-a dat un timp minunat, nici ploaie, dar nici canicula, totul a fost absolut minunat.
  • Voi lăuda pe Domnul din toată inima mea, voi istorisi toate minunile Lui.
  • Voi face din Tine bucuria şi veselia mea, voi cânta Numele Tău, Dumnezeule Preaînalt,
Psalmul 9:1-2


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu