Versetul zilei

9 mai 2016

De veţi voi şi veţi asculta...

De veţi voi şi veţi asculta, veţi mânca cele mai bune roade ale ţării....(Isaia 1:19)
Dumnezeu este Stapan si Suveran, toate ii sunt supuse si El face ce vrea in cer si pe pamant (Psalmii 115:3), insa atunci cand este vorba alegerile noastre, El ne lasa liberi.
Crezi tu oare ca, n-ar avea metoda prin care sa ne oblige sa nu-I calcam poruncile?
Cu siguranta are, insa nici pe departe nu doreste asa ceva!
Ce dragoste este aceasta in care ma fortezi sa te iubesc, sa te ascult, sa fac intocmai tot ce doresti tu....? Daca sotul mi-ar impune sa-l iubesc, oare l-as iubi? Daca mi-ar impune sa fac anumite lucruri, doar pentru ca asa vrea el, oare le-as face...?
Eu il iubesc pentru ceea ce este el, caut sa nu-l supar pentru ca-l iubesc si as putea sa continui mult sa explic, de ce fac tot ceea ce fac pentru el. Lucrurile sunt simple si exista o singura explicatie si-atat...doar pentru ca-l iubesc! 
Iubirea mea nu i-am daruit-o in functie de ceea ce mi-a oferit el, ci pur si simplu l-am iubit neconditionat.
Oare iubirea pentru Creatorul nostru n-ar trebui sa fie infinit mai mare decat pentru un om...?
Isus a dat totul inainte, ne-a iubit inainte sa-L fi iubit noi intai, ne-a aratat o dragoste cum nimeni nu ne-ar fi putut iubi vreodata, de-aceea ne-a si lasat liberi sa alegem.
Suntem liberi sa alegem daca IL iubim, cat IL iubim si daca IL ascultam.
Atunci cand iubesti nu-ti este greu sa asculti! Ba mai mult, citind versetul din Isaia observ ca ascultarea mea este si rasplatita, ”De veţi voi şi veţi asculta, veţi mânca cele mai bune roade ale ţării”
Totul este in mana noastra, de noi depinde daca vrem sa ne infruptam din ce ce este mai bun.
 El ne ofera TOT ce are mai bun, dar pentru aceasta pune si o conditie.
 Nu ne obliga, ne lasa libertatea de decizie...insa ”bunatatile” Domnului sunt pregatite doar pentru cei care Il aleg pe El.
Esti liber sa alegi!!!
Fii intelept si fa alegerea inteleapta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu