Versetul zilei

26 mai 2016

Bani care duc la moarte!

Port Biblia la mine in poseta, desi am o Biblie destul de mare si este destul de veche...este prima mea Biblie, o Biblie din piele, are in jur de 33 de ani si nu arata prea bine, dar nu ma pot desparti de ea. Imi este asa familiara incat imi lasa senzatia ca stiu fiecare verset pe ce pagina este, dar si pozitia lui pe pagina...mai sus, mai jos, etc....de-aceea nu vreau sa o inlocuiesc. Incet mi se cam rup pagini, le lipesc, dar e Biblia MEA, insa cu toate acestea am instalata si pe telefon aplicatia Bibliei. 
E foarte buna, fie ca la birou am cateva minute libere sau chiar si-n trafic daca  sunt nevoita sa astept, dar si atunci cand verific telefonul daca am fost cautata. De ce zic toate acestea? Pentru ca atunci cand verifictelefonul, fie ca vreau, fie ca nu, imi apare prima data cate un verset din Biblie si aceste versete sunt minunate si la timpul potrivit Dumnezeu imi vorbeste prin ele.
Si pentru ca am venit de la servici si am uitat telefonul in geanta, l-am scos sa il pun undeva la vedere. Un verset din cartea Proverbe mi-a atras privirea:
”Comorile castigate cu o limba mincinoasa sunt o desertaciune care fuge, si ele duc la moarte”
Prov.21:6

Mi-am amintit de toti marii nostri politicieni care sunt inchisi pentru diverse infractiuni de acest gen: mita, spalare de bani, fraude fel si fel....
Ei chiar nu au o Biblie in casa lor....?
N-au citit nicioadata acest verset? Cu siguranta NU, pentru ca daca l-ar fi citit nu s-au fi spetit atat de mult sa isi castige bani nemunciti prin frauda si minciuna, pentru ca nu spun eu acest lucru, ci Domnul...
sunt o desertaciune care fuge, si duc la moarte.

Doamne da-mi intelepciune sa nu tanjesc dupa bogatie, fereste-ma de duhul lacomiei, si pune in mine un duh de multumire cu ceea ce mi-ai dat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu