Versetul zilei

25 aprilie 2016

Floriile, zi de incercare!

Ieri am sarbatorit intrarea Domnului Isus in Ierusalim sau Floriile asa cum obisnuim sa spunem.
Cred ca fiecare ne-am bucurat, bineinteles fiecare in felul sau. Unii poate s-au bucurat cu familia, altii s-au bucurat in natura, altii s-au bucurat in Domnul. Eu personal am avut o bucurie desavarsita si ziua de ieri am dat voie Duhului sa ma cerceteze, iar pentru bucuria care ne-a fost ingaduita sa o avem, ar trebui sa fim recunoscatori Domnului si sa-I multumim, deoarece  nu toti au avut harul acesta.
 Unii au trait clipe de incercare...

Bisericile creștine din Siria au ținut duminică slujba de Florii.
Printre lăcașele de cult în care s-au oficiat slujbe se numără și Biserica Sfinții Petru și Pavel din orașul Skailbiyeh, lîngă Hama, la care au participat numeroși credincioși ortodocși.
 Chiar dacă mortierele riscau să-i ucidă chiar în interiorul lăcașului, credincioșii sirieni cântă și se roagă. Aceștia intonează imnul "Cu noi este Dumnezeu".
Comunitatea creștină din Siria, una din cele mai vechi din lume, este amenințată de grupări radicale rebele care îi consideră pe creștini colaboratori ai regimului președintelui Bashar al-Assad. Sute de creștini ortodocși au fost uciși în Siria, iar numărul refugiaților creștini crește de la o zi la alta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu