Versetul zilei

8 martie 2016

Tot ce am mai nobil ii datorez mamei!

Azi, nu am ceva special pentru mama doar pentru ca este 8 Martie, ci am ceva special pentru ea in fiecare zi, si aceasta este dragostea pe care i-o port in inima.

Sunt ani la rand in care m-am obisnuit sa ii aud vocea macar de 2-3 pe zi. Sunt plecata de langa ea de 30 de ani si la inceput nu erau telefoanele mobile, insa tot la cateva zile mergea la posta si ma suna si mai erau si scrisori,  apoi a venit ziua cand si-a pus telefon fix acasa si ne sunam zilnic. Dupa o vreme au aparut telefoanele mobile si atunci am fost fericita ca pot sa o aud oricand, indiferent ca e in casa pregatind pranzul pentru cei dragi sau poate e plecata la munca campului.
Au trecut ani buni de atunci si am avut harul si poate ca Dumnezeu va ingadui sa-l mai avem, HARUL de a ne auzi.
Ani si ani la rand ne-am facut un obicei sa ne spunem in zori buna dimineata, la pranz sa ne intrebam...cum ne simtim, iar seara sa ne spunem noapte buna si Domnul sa fie cu noi.
Am pastrat acest obicei si face parte din viata mea asa cum respir aerul.
Stiu ca va veni o zi cand poate nu-i voi mai auzi vocea, insa am sa-i simt mereu prezenta ei, povetele ei si tot ceea ce m-a invatat.
Cred cu tarie, ca asa cum lui Dumnezeu nu vom putea sa-i rasplatim vreodata pentru toate binefacerile Lui pe care le revarsa peste noi, tot asa MAMA este a doua fiinta caruia nu-i voi putea multumi indeajuns pentru tot ceea ce a facut pentru mine.
...de-aceea incerc sa cuprind totul intr-un singur cuvant:
”TE IUBESC, MAICUTA MEA”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu