Versetul zilei

12 martie 2016

Printre acei credinciosi care plang, sunt si eu...

In urma cu ceva timp internetul vuia de tot felul de denigrari imporiva unui frate pastor si nu cred ca este o noutate ceea ce spun, este vorba de fratele Florin Ianovici.
Nu este o durere mai mare sa stii ce slujitor este, dar nu doar sa stii, ci sa-i vezi roadele, pentru ca spune Biblia, asa ii veti cunoaste dupa roade.
Pana astazi am cautat sa nu scriu absolut nimic si asta am facut din doua motive.
1. Pentru ca n-am crezut nici o secunda nimic din toate aceste vorbe rostite de un frustrat, vorbe pline de ocara, ura si lipsa de caracter.
2. Stiam ca fratele Florin Ianovici are un Avocat mult mai bun decat as fi fost eu pentru dansul, un Avocat care ii va apara pricina si slava Domnului ca a facut-o. Avocatul lui este ISUS HRISTOS !

Astazi insa citind un editorial am ales sa deschid acest subiect si sa preiau si eu acest editorial, deorece mi s-a parut a fi glasul multor crestini. Personal este si glasul meu si am mintea plina de intrebari care asteapta un raspuns din partea conducerii penticostale. Dar ce vorbesc....?
Raspuns pentru mine? Un simplu si biet membru din aceasta ceata....? 
A asteptat fratele Florin din partea lor mai mult de o luna...si abia, abia a sosit interventia conducerii, asa ca eu imi iau gandul  de la raspunsul lor.

Cand PLANG credinciosii, Dumnezeu AUDE!

Dar slujitorii AUD si ei, caci ar trebui sa auda, sau asteapta ca Dumnezeu sa ii faca “sa auda”?  O asemenea plangere, un strigat al deznadejdii si al rusinii, am primit astazi de la Ana Franciuc, din California …citind acest e-mail, mi-a ramas in minte si inima acest paragraf: “…toti cantam SUNTEM O FAMILE UNITA, dar unde este UNITATEA?…..doar pe buze?….doar la intalniri televizate?”

Cititi si voi:

continuarea aici: http://cornelilioi.com/2016/03/11/cand-plang-credinciosii/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu