Versetul zilei

15 martie 2016

Hrana ta zilnica!

15 MARTIE
Proverbe 23.15-35
Odată ajuns adult, mai trebuie tânărul să ţină cont de sfatul părinţilor? 
Cu siguranţă, da! (conform cu v. 22). Aceasta face parte din cinstirea care li se datorează şi căreia vârsta sau majoratul nu-i schimbă nimic. Este o bucurie pentru părinţii creştini să vadă Ia copiii lor, când au crescut, roadele educaţiei pe care le-au dat-o (v. 15,16,24: şi ce contur prinde acest verset 24, dacă-1 aplicăm la bucuria Tatălui de a găsi în Fiul Preaiubit pe Cel Drept şi Sfânt prin excelenţă: Matei 3.17). Dincolo de toate însă şi înaintea părinţilor noştri, Domnul are drepturi asupra noastră., Fiul Meu, dă-Mi inima ta spune El fiecăruia (v. 26). «Nu-ţi cer mai întâi o parte din resursele sau din timpul tău, ci afecţiunile tale. Restul va veni după aceea. Dându-Mi inima ta în întregime - spune Isus - nu faci decât să-Mi dai ce-Mi aparţine, pentru că este salariul Meu, dobândit atât de scump în ceasurile de la cruce.» Macedonenii menţionaţi de Pavel în 2 Corinteni 8 se dăduseră pe ei înşişi Domnului.
Sfârşitul capitolului descrie inconştienţa tragică a celui abrutizat de alcool. Biruit de vin (Isaia 28.1b), incapabil să reziste ispitelor cărnii (v. 33), el se ruinează sub toate aspectele (v. 21).
Drag prieten, tu ce vei face cu inima ta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu