Versetul zilei

2 februarie 2016

Elibereaza-ti umeri de poveri!

Mai demult, si cred ca anul de pe acest verset confirma(2009), m-am dus la libraria crestina cautand o carte. Mi-a atras atentia niste versete deosebite. M-am tot gandit...ce verset sa-mi cumpar si sa-l pun undeva la vedere, unde sa ma izbesc de el, zi de zi? Si unde as fi putut sa-l pun daca nu in....bucatarie. Acolo e locul unde imi petrec cel mai mult timpul atunci cand sunt acasa. 
Zis si facut! L-am luat si l-am pus la loc de cinste si la loc de vedere, nu de alta dar si cei care vin la mine si sunt  impovarati, sa faca ce scrie in acest verset.
Zilnic il citesc, dar de cateva zile nu fac altceva decat il citesc, si-l recitesc. De ce...? Poate ca si poverile se inmultesc pe zi ce trece. Insa stiti ce am descoperit...? Pe masura ce poverile se-aduna, povara de pe umeri...e tot mai usoara!
Doamne, cat de bun e Dumnezeu!
Nu stiu care ar putea sa spuna in ziua de azi..ca n-are ingrijorari sau probleme...?
Eu cred ca nu poate spune nimeni. Iar cel care spune ca n-are....face el ceva ca sa aibe, iar daca n-are el, macar sa creeze altuia probleme. Numai ca astazi mi-am amintit un verset tare adevarat in ceea ce
 priveste  acest tip de oameni. Inteleptul Solomon spunea:
”Cine sapa groapa altuia cade el in ea si piatra se intoarce peste cel ce o pravaleste”

Ingrijorand-ne nu putem schimba absolut cu nimic viata sau situatia in care ne gasim, dar absolut cu nimic. Nu putem prelungi  viata nici macar cu o zi in plus, nu putem adauga nici o zi de sanatate in plus, nu putem pune in cont nici un cent in plus, nu putem adauga nimic, nimic. 
Prin ingrijorare nu inlaturam problemele, din contra daca ne lasam coplesiti de ele, afectam stare spirituala, dar si sanatatea trupeasca.
Un strop de ingrijorare, deschide o usa diavolului in viata ta!
Asa ca...daca esti ingrijorat si poate n-ai avut ocazia sa dai cu ochii de acest verset in casa mea...iti reamintesc ca Dumnezeu ni l-a lasat scris in Cuvant:
”Si aruncati asupra Lui toate ingrijorarile voastre, caci El Insusi va ingriji de voi”
1 Petru 5:7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu