Versetul zilei

13 februarie 2016

DA sa fie DA si NU sa fie NU!

De cand eram mic copil mama ne spunea sa nu cumva sa juram vreodata, pentru ca este pacat. Intr-adevar, am crescut mare si acest cuvant l-am respectat, n-am jurat niciodata. Am fost la scoala, apoi am crescut si am mers  la servici  si in tot acest timp s-au ivit situatii  in care nu de fiecare data am fost crezuta, dar m-am ferit sa ma jur, stiam ca mama mi-a spus, DA sa fie DA si NU sa fie NU.
 Asta am incercat sa implementez si eu la randul meu, copiilor mei. Nu stiu in ce masura m-au ascultat, dar cred si nadajduiesc ca asa cum nu i-am auzit eu niciodata sa jure, nadajduiesc ca nici altii nu i-au auzit. Dar de fapt, nu de oameni ne ferim, ci de Dumnezeu!

Astazi lumea sa pervertit foarte mult, si MINCIUNA a luat tronul de cinste. Din aceasta cauza deseori oamenii sunt pusi in aceasta situatie de a nu fi crezuti si atunci folosesc juraminte diferite, pe mama, pe copii, pe pamant, pe Dumnezeu sau pe mai stiu eu ce  lucruri, tocmai in speranta sa fie credibili.
Zilele trecute am reauzit acest verset din Iacov 5:12, DA sa fie DA si NU sa fie NU.
Atat de simplu ar fi sa implinim acest verset, fara a fi nevoiti sa juram. Atunci cand suntem intr-o situatia in care trebuie sa certificam  o anume stare, situatie sau alte lucruri, pur si simplu sa folosim aceste doua cuvinte DA sau NU. 

Sa nu jurati nici pe cer, nici pe pamant, nici cu vreun altfel de juramant.
 DA sa fie DA, NU sa fie NU! 
Doamne ajuta-ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu