Versetul zilei

7 ianuarie 2016

Judecata lui Dumnezeu va veni peste noi, ca si peste cei din Sodoma!

Astazi am calatorit si fiind in dreapta pasager, am rasfoit cateva bloguri crestine si ziare. La un mment dat, citeam o stire care m-a bulversat total. Stiam ca traim vremuri din ce in ce mai rele, dar parca nu m-am asteptat la asa ceva si-atat de repede....
 Este vorba de doi preoti gay, unul din Lepizig si unul roman, din Brasov, care au primit parohie in nordul Germaniei.Cu alte cuvinte, doi preoti homosexuali, pastoresc o biserica si predica la altar in fata a mii de credinciosi, si fie ca sunt de acord toti, jumatate sau numai 10, lor li s-a dat acest drept legal, si n-ai drept de apel, cu alte cuvinte.
 Este cutremurator...
Din ce in ce ne asemanam tare mult cu cei din Sodoma si traim zile asemanatoare cu cei din vremea lui Lot. Ba mai mult cand vezi ceea ce se intampla in jurul tau si cat este de promovat acest spirit, parca iti pierzi speranta. Astazi asa am fost pentru cateva clipe...va marturisesc sincer. 
Dar mi-am amintit ca Dumnezeu la vremea hotarata n-a mai tolerat pacatul si judecata Lui a venit peste cei din Sodoma. 
Cum isi inchipuie ”ei”, cei din vremea noastra, ca vor scapa....?
Ce justificari si ce motivatii vor aduce in ziua aceea inaintea Tronului lui Dumnezeu?
Daca i-as avea in fata pe acesti, asa zisi ”preoti”, i-as intreba: ” din ce Scriptura imi vor aduce mesajul atunci cand urca la altar?”
In Scriptura mea scrie atat de raspicat ca Dumnezeu uraste acest lucru pe care ei il infaptuiesc  si este o uraciune inaintea Lui!
Sa inteleg ca ei au alta Biblie?
Astazi pacatul Sodomei ne-a coplesit cu totul si pe ei, dar si pe noi. Ei pentru ca-l infaptuiesc si noi ca-l toleram. Am devenit comozi, fricosi, nepasatori de tot ceea ce se intampla si speram ca noi suntem mantuiti si salvati...
In cartea Ezechiel este descris la un moment dat pacatul Sodomei (Ezechiel 14:49), ”era ingamfata, traia in belsug si intr-o liniste nepasatoare...”
Oare nu cumva ne gasim si noi in ipostaza Sodomei?
Nu cumva belsugul ne-a dus intr-o stare de nepasare si a ajuns sa nu ne pese de nimic din ce se intampla in jurul nostru?
Ooo, pedeapsa a fost crunta pentru Sodoma, dar nadajduiesc ca vom deschide ochii cat mai urgent  si vom lua atitudinea corespunzatoare care se cere a avea, un crestin autentic.

Doamne scoate-ne din starea acesta nepasatoare si elibereaza-ne de duhul fricii. Frica sa nu spunem ceva ca ...suntem luati la ”ochi”, dar daca nu vom vorbi noi, pietrele vor vorbi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu