Versetul zilei

9 ianuarie 2016

Dumnezeu pregateste startul pentru ceva nou!


Oricat am incerca sa vorbim despre altceva....se pare ca nu exista alt subiect in aceste zile fierbinti. Peste tot, in mass-media, la tv, la radio, pe retelele de socializare acelasi strigat:
” STOP BARNEVERNET! DATI-NE COPIII INAPOI”
Dupa ce am ajuns acasa de la protestul de sustinere al familiei Bodnariu, am intrat ca de obicei, sambata la bucatarie, numai ca  la un moment dat am lasat totul deoparte si am avut un impuls de a citi in Biblie si iata ce mi-a vorbit Domnul din  cartea Plangerilor lui Ieremia 3:31-37, si va rog sa-l cititi de doua ori acest pasaj.

”Caci Domnul nu leapada pentru totdeauna. 
Ci cand mahneste pe cineva, Se indura iarasi de el, dupa indurarea Lui cea mare, caci El nu necajeste cu placere, nici nu mahneste bucuros pe copiii oamenilor. 
Cand se calca in picioare toti prinsi de razboi ai unei tari, cand se calca dreptatea omeneasca in fata Celui Prea Inalt, cand este nedreptatit un om in pricina Lui, nu vede Domnul?
Cine a spus si s-a intamplat ceva fara porunca Domnului?”

Credeti oare ca Dumnezeu nu vede drama acestei familii?
 Credeti ca EL nu aude rugaciunile noastre?
Eu cred ca da, si versetul  35 si 36 confirma si intareste acest lucru” cand se calca dreptatea omeneasca in fata Celui Prea Inalt, cand este nedreptatit un om in pricina Lui, nu vede Dumnezeu”
Cred ca Dumnezeu are un plan MARE prin aceasta incercare. Nu discutam de ceva ce s-a intamplat la nivel local sau national, aici discutam de ceva la nivel international. Nu este doar problema familiei Bodnariu ci este problema tuturor crestinilor si nu numai, pentru ca la urma urmei vorbim de un abuz care se face asupra multor familii, indiferent de confesiune. Eu cred ca prin aceasta incercare Dumnezeu va da STARTUL la ceva ce nu a mai fost. 
Ceva nou! Trebuie doar sa fim pregatiti! 
Trebuie sa nu ne pierdem credinta, nici noi, nici familia Bodnariu. Trebuie sa credem ca Dumnezeu stie ce face, si ce face El...face bine.
Sunt convinsa ca toate s-au intamplat cu stirea Celui Prea Inalt, de-aceea si indurarea o asteptam tot de la El.

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/protest-in-capitala-pentru-sustinerea-familiei-de-romani-ai-carei-copii-au-fost-luati-de-autoritatile-norvegiene.html

Protestele de azi au aratat ca ne pasa, ca indiferent de ce legi sunt sau se vor mai da, NOI nu ne vom departa de principiile Scripturi si de Adevarul ei, chiar daca asta inseamna sa pierdem beneficiile acestei lumi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu