Versetul zilei

5 ianuarie 2016

Drum bun, alaturi de Domnul!

In cartea Iosua exista un cuvant tare potrivit pentru acest inceput de an.
”El vă va arăta drumul pe care trebuie să-l urmaţi, căci n-aţi mai trecut pe drumul acesta.” 
Iosua 3:4/b 
Fiecare ceas, fiecare zi si fiecare an are ceva nou pentru noi. Poate spunem, si cu siguranta atunci cand am fost intrebati: ” ce faci”, am dar raspunsul ”ca de-obicei...aceleasi lucruri”, insa daca stam si ne gandim bine, nici o zi nu este la fel. Anul 2016 desigur are aceleasi luni, aceleasi zile ca si 2015 insa asa cum spune si versetul de mai sus, ”n-am mai trecut pe aici”, am trecut prin 2015 dar nu prin 2016.
Dumnezeu are pregatit  intreg itinerariul pentru fiecare dintre noi.
 Noi nu-l cunoastem, insa El il stie.
Stie fiecare loc pe unde ne va purta, stie fiecare pauza pe care o vom face, stie cand vom fi obositi, stie cum vom reactiona in asemenea momente, stie cand suntem insetati, stie cand suntem flamanzi, stie totul.
Daca pleci intr-o excursie intr-o tara straina, cu siguranta ai nevoie de cineva sa-ti arate drumul, locurile frumoase de vizitat si tot ceea ce tara respectiva are de vazut. Astazi ca sa gasim  drumul folosim GPS-ul, iar ghidul ne poarta in cele mai fascinante locuri din tara respectiva.
Si noi suntem tot intr-o calatorie. O calatorie spre cer, spre Tara de Sus!
Niciunul dintre noi nu am fost acolo, dar spre Acel loc ne indreptam cu toti. Nu cunoastem drumul, nu cunoastem obstacolele, nu cunoastem cotiturile, nu cunoastem nimic, insa exista Unul care cunoaste drumul, de-aceea avem nevoie de Acest Ghid. 
”El vă va arăta drumul pe care trebuie să-l urmaţi, căci n-aţi mai trecut pe drumul acesta.”  
 Cum am putea oare sa gasim noi drumul fara El?
Cum am putea face fata tuturor obstacolelor care se vor ivi inaintea noastra? 
Ai tu curajul sa te avanti in aceasta calatorie fara EL?
Eu una NU, si nici nu vreau sa fac vreun pas fara de El, de-aceea am nevoie in fiecare clipa a vietii de Domnul meu sa-mi arate drumul. Vreau ca El sa paseasca inaintea mea, sa-mi netezeasca cararea ca eu sa pot pasi. Desigur, pe orice carare vor fi si pietre, vor fi si spini, poate voi intalni si apa, dar daca inaintea mea paseste Domnul Isus, stiu ca voi trece si prin apa ca pe uscat, stiu ca si la cei mai colturosi bolovani vor fi finisate colturile, stiu ca denivelarile vor fi netezite, si chiar daca toate acestea nu vor fi pregatite inaintea mea, este suficient ceea ce am: 
IL AM ALATURI DE MINE!

E un inceput de an, n-au trecut decat 4 zile si am intrat in a 5-a zi, insa nu este tarziu sa-L inviti si tu in aceasta calatorie. Nu pleca fara EL, pentru ca te asigur....NU VEI REUSI.
Nu cunosti drumul, pentru ca n-ai mai trecut pe aici ! 
Asa ca...invita-l sa te insoteasca in calatoria ta!
Drum bun, alaturi de Domnul!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu